mensenvondt etter innsett..?

Lykke3

Flørter med forumet
er det flere som har opplevd å få "mensenvondt" utpå dagen etter innsett? jeg har stikking i nedre del av magen og sånn mensenkrampevondt.. :oops: er ikke noe jeg friker ut over, men hva er normalt? :) eller mer vanlig enn andre ting ;) jeg får "mensenvondt" både når jeg skal ha den og når jeg blir/er gravid, så dette kan være så mangt, men siden egget ble satt inn kl 10.15 i dag, så var det litt veeeeeel tidlig at det skal skje noe i positiv retning enda :D

er det flere som har opplevd å få "mensenvondt" utpå dagen etter innsett? jeg har stikking i nedre del av magen og sånn mensenkrampevondt.. :oops: er ikke noe jeg friker ut over, men hva er normalt? :) eller mer vanlig enn andre ting ;) jeg får "mensenvondt" både når jeg skal ha den og når jeg blir/er gravid, så dette kan være så mangt, men siden egget ble satt inn kl 10.15 i dag, så var det litt veeeeeel tidlig at det skal skje noe i positiv retning enda :D
Jeg er bare litt øm i magen, ellers har jeg ikke merket noe. Skikkelig spent på om gullegget vil feste seg. Noen som vet når det evt bør skje?

Jeg kjenner ikke noe nå, fortsatt litt oppblåst etter uttaket bare. Min erfaring er at hormonbehandlingen gjør mye rart med en om en blir gravid eller ei. Det kan visst ta en uke fra uttaksdag til det fester seg.

takk for svar :) det går vel over etterhvert ;) er vel hormonene, siden jeg har vært litt surken i dag :D pms sur, uten noen grunn for det, bare min kjære jeg har vært surken på, stakkars mann laughing7

Det murret på meg noen timer etter innsett, og jeg er gravid:-) 22 uker nå:-)

Back
Topp