Mensensmerter!!

*IdaTherese*

Elsker forumet
Jeg har så utrolig vondt nederst på høyre side i magen. Kjennes ut som skikkelige mensentak. Hadde det samme for ca en uke siden, men tok en paracet og gikk å la meg og da var det bedre når jeg våknet. Har hatt konstant vondt siden kl syv i dag, og orker såvidt å stå på beina[&:] Måtte bare dra hjem fra jobb..
Er det sånn voksesmerter skal kjennes ut? Eller kan det være noe annet tro? Blir jo litt redd[:(]

Slapp av, jeg har hatt det slik siden uke 6 jeg! :)

Høres litt ut som det e livmora som strækk sæ.
Æ bruka å ha det , å ja det kjennes ut som mens smærta !!!!

MEN uansett, blir du redd å usekker!! så skal du bære kontakte lægevakta eiller fødn.
Di e dær før åss uansett. Å du skal ikkje gå runt å vær redd.

Di syns det e bedre at du ring, en kan å ikkje ring!!!! HUSK DET ..

Går jo ant å ring jordmora di å[:)]

Jeg ringte føden, og de ville jeg skulle komme innover... Uff, blir jo bare mer redd når de sier jeg må komme.
Håper det bare er vokse/strekkesmerter. Men har hatt litt sånn vondt før, men nå er det helt ille. Greit å få sjekket.

ORIGINAL: *IdaTherese*

Jeg ringte føden, og de ville jeg skulle komme innover... Uff, blir jo bare mer redd når de sier jeg må komme.
Håper det bare er vokse/strekkesmerter. Men har hatt litt sånn vondt før, men nå er det helt ille. Greit å få sjekket.

Allt står sikkert helt bra til..men lykke til da..greit å få det sjekka opp og ikke gå å bekymre seg.
Må oppdatere oss når du vet mer da..klem[:)]

Back
Topp