Mensensmerter

*Butterfly*

Glad i forumet
Junilykke2018
Vårspirene 2021
Hei! :D

Forrige gang jeg var gravid hadde jeg mensmurringer som liksom satt i livmoren. Men nå har jeg mensmurringer som sitter inni skjeden på en måte, er dette vanlig? Jeg er sååååå redd hele tiden pga MA/SA tidligere:banghead:

Forrige gang jeg var gravid hadde jeg mensmurringer som liksom satt i livmoren. Men nå har jeg mensmurringer som sitter inni skjeden på en måte, er dette vanlig? Jeg er sååååå redd hele tiden pga MA/SA tidligere:banghead:
Uff da.. har bare murringer i ryggen og bobling i magen jeg.

Men jeg er livredd sa/ma for det.. hater 1. Trimester. Det er jo ikke annet enn bekymringer :rolleyes:

Har generellt mindre murringer med dette barnet men tror det er for det er nr 3 på 3 år. Men stikkinger i skjeden har jeg derimot kjent men tror dette er normalt for er ganske sikker på jeg hadde samme med nr 2 på denne tiden.

Helt enig!! Og tiden går sååååå sakte! :/
Det er helt pyton!! Ultralyd på torsdag! Gleder meg ikke et sekund, bare gruer meg :( Typisk at jeg fikk beskjed i går at kusina mi skal ha baby i april.. andre får det til og alt er bra. Det er garantert noe galt hos meg. Jeg har så dårlig magefølelse at jeg er kvalm..

Tok en dusj i går før middag.. og hva skjedde? Jo, alle symptomene ble visst vasket bort i dusjen :hilarious: Huff, det er ikke moro engang.. :(

Men jeg er livredd sa/ma for det.. hater 1. Trimester. Det er jo ikke annet enn bekymringer :rolleyes:
Jeg også! Prøver å slappe av men det er sååå fælt å miste at jeg tenker jo ikke på annet.. la ukene gå fort! Våknet forresten i dag uten noe ubehag, jeg tenker så lenge det kommer og går uten å gjøre direkte vondt så er det vell normalt..

Har generellt mindre murringer med dette barnet men tror det er for det er nr 3 på 3 år. Men stikkinger i skjeden har jeg derimot kjent men tror dette er normalt for er ganske sikker på jeg hadde samme med nr 2 på denne tiden.
Så bra du også kjenner stikkinger! Jeg tror nok det er helt normalt, men jeg har blitt helg koko og overanalyser alt, sammenlikner alt med forrige gang, og hvis det ikke er likt blir jeg overvebvist om at noe er gale:oops:

Det er helt pyton!! Ultralyd på torsdag! Gleder meg ikke et sekund, bare gruer meg :( Typisk at jeg fikk beskjed i går at kusina mi skal ha baby i april.. andre får det til og alt er bra. Det er garantert noe galt hos meg. Jeg har så dårlig magefølelse at jeg er kvalm..
Uff! Jeg føler veldig med deg. Skal ha UL om ca 2 uker (aaalt for lenge til:banghead::banghead:) Jeg kommer til å være mega stressa. Det er jammen ikke lett å glede seg over ting inni alle bekymringene..

Tok en dusj i går før middag.. og hva skjedde? Jo, alle symptomene ble visst vasket bort i dusjen :hilarious: Huff, det er ikke moro engang.. :(
Nei disse ukene må bare gå fort! Jeg gleder meg sånn til jeg kan begynne å kose meg litt over situasjonen. Jeg ser liksom ikke for meg noe baby i enden, føler meg nesten overbevist om at det kommer til å gå gale..

Nei disse ukene må bare gå fort! Jeg gleder meg sånn til jeg kan begynne å kose meg litt over situasjonen. Jeg ser liksom ikke for meg noe baby i enden, føler meg nesten overbevist om at det kommer til å gå gale..
Samme her.. pessimist :p Kjipt, men jeg ser ikke for meg at det er no baby i magen altså :(

Hvor langt er du på vei?

Har mye menssmerter jeg også, men det sitter i magen/ryggen. Kan ikke huske at jeg hadde så mye forrige gang :p

Stjeler tråden litt, godt å vite at jeg ikke er alene. Kjenner murringer selv fra tid til annen, og noen ganger stikker det. Syns det er greit når det stikker i siden, det var ett av de første symptomene jeg hadde, men liker ikke når det kommer stikk midt inni der. Sikkert ikke noe å bekymre seg over, men kjenner litt på den redselen for å miste. Lille bøllefrø var ikke planlagt, men nå som den sitter og det har fått synke inn vil jeg absolutt ikke ha det noe annerledes. Og hvis jeg mister så vet jeg at det ikke blir noe prøving med det første :dead:

Back
Topp