Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er det ofte Det kan også utvikle seg til rier
Ohoo!! Har masse mensmurringer i dag! :-D lykke til til deg og meg!Er mensensmerter tegn på modning eller hva?
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg har hatt det i hele dag jeg.. Heller ikke noe tegn til rier, men tror kanskje det er på tide å pakke sykehusbagen Hører gjerne fra deg etterhvert! Spennende!!Nå har det vært sånn noen timer, ingen forandringer... Bare som om mensen skal komme... Håper så inderlig det tar seg opp
Så spennende Håper det blir fødsel på oss snart Gleder meg til å se hvordan det går med deg ogsåJeg har hatt det i hele dag jeg.. Heller ikke noe tegn til rier, men tror kanskje det er på tide å pakke sykehusbagen Hører gjerne fra deg etterhvert! Spennende!!
Modningen har vel muligens vært der, så nærmere fødsel er du vel uansettJeg hadde skikkelig menssmerter i hele går, men nesten ingen i dag. Litt skuffet:/
Ja det skjønner jeg.. Er skuffet selv. Har vonde mensen smerte lignende greier, men det tar seg ikke opp... Får se hva som skjer iløpet sv nattenJeg hadde skikkelig menssmerter i hele går, men nesten ingen i dag. Litt skuffet:/