"mensensmerter"

Kynnere er når magen blir hard og stram. Ofte kan du se det på magen, i mitt tilfelle blir hele magen deformert og jeg ser tydelig hvordan han ligger i tillegg. Når jeg har vonde kynnere er de ofte i sammenheng med mensensmerter. Hvis du har regelmessige mensensmerter som ikke går over etter en stund ville jeg kontaktet føden for å måle livmorhalsen.

har det ofte om jeg har gått mye, sittet lenge også plutselig reiser meg, står lenge og mye om kvelden og natta, magen er alltid stram så vanskelig å vite om det er kynnere syntes jeg, er veldig slank alltid vært og har ikke lagt på meg veldig mye, så magen har vært hard å stram helt siden den poppet ut egentlig, går til kontroll 1 gang i uken hos legen av flere årsaker, men blir litt usikker på hva av "mensen"smerter som er normalt. fått beskjed om å ringe føden om jeg får kraftige smerter øvert i magen, får hevelser eller hodepine. men kan se om smertene er like ille i kveld som i går også vurdere da om jeg skal ringe kanskje, merker masse liv i allefall :D

Menssmerter er modningssmerter så vidt jeg vet :)

Gutt 13.06.2006
Gutt 16.09.2008
Termin 05.juli

Jeg har også mensenlignende smerter for tiden. Har telt 5 ganger i løpet av 3 dager nå. Mensenmurring på en måte.
Tenkte å spørre jordmoren min i morgen...

Min jm sa at hvis jeg har mensmurringer skal jeg legge meg ned, for det skal man helst ikke ha. Jeg har hatt det en del ganger, men ikke alltid det passer å legge seg ned. Kommer jo an på hvor man er.

Back
Topp