Mensensmerter uten mensen.

RandomChick

Forelsket i forumet
Jeg fødte for 10 måneder siden og har enda ikke fått mensen. Er i en prosess hvor jeg prøver å slutte å amme den lille. Hadde skikkelig mensensmerter i ett par dager, plutselig stoppet det og ingen mens har meldt sin ankomst.

Synes det er rart, jeg pleier egentlig ikke å få noe særlig mensensmerter til vanlig. Hva kan det være?

Jeg hadde mange slike episoder med menssmerter før jeg fikk tilbake mensen etter fødsel. Helt vanlig.

Eggløsning eller ny graviditet?

Jeg har ingen anelse, venter på graviditetstester i posten så tar det når det kommer. Tror ikke det er graviditet skjønner du, jeg føler meg ikke gravid idet hele tatt.

Jeg hadde mange slike episoder med menssmerter før jeg fikk tilbake mensen etter fødsel. Helt vanlig.

Håper virkelig det er mensen, er ikke klar for ett nytt barn så tidlig. Men pleide smertene gå over også få mensen noen dager senere eller hva?

Håper virkelig det er mensen, er ikke klar for ett nytt barn så tidlig. Men pleide smertene gå over også få mensen noen dager senere eller hva?
Neida, det pleide å gå over igjen, og så kom smertene tilbake etter noen dager eller noen uker eller noen måneder, før de ble borte på nytt etter noen dager. Etter siste fødsel holdt det på slik over et år før jeg fikk mensen igjen.

Etter første svangerskap hadde jeg mye ekstreme menssmerter utenom mensen, tok flere måneder før jeg skjønte at det var eggløsningssmerter. Kan det være det?

Fødte for 4 mnd siden, tok Cerazette og fikk mensen som var veldig.. Rar.
Sluttet på dem, fikk rar mensen igjen.
Har ikke hatt ordentlig mensen siden, men har hatt spotting fra og til, og kramper.
Er så teit å ha eggeløsningsmerter annenhver uke...

Etter første svangerskap hadde jeg mye ekstreme menssmerter utenom mensen, tok flere måneder før jeg skjønte at det var eggløsningssmerter. Kan det være det?

Men det er utrolig smertefullt, og det virker ikke som mensen kommer. Kan være det, har hatt smerter tidligere men var ikke så sterke.

Fødte for 4 mnd siden, tok Cerazette og fikk mensen som var veldig.. Rar.
Sluttet på dem, fikk rar mensen igjen.
Har ikke hatt ordentlig mensen siden, men har hatt spotting fra og til, og kramper.
Er så teit å ha eggeløsningsmerter annenhver uke...

Har ikke noe blod og er ferdig med ammingen. Så håper det er bare er eggløsning.

Jeg fødte for 10 måneder siden og har enda ikke fått mensen. Er i en prosess hvor jeg prøver å slutte å amme den lille. Hadde skikkelig mensensmerter i ett par dager, plutselig stoppet det og ingen mens har meldt sin ankomst.

Synes det er rart, jeg pleier egentlig ikke å få noe særlig mensensmerter til vanlig. Hva kan det være?
Jeg hadde aldri menssmerter før, men etter fødsel og mensen kom tilbake etter 10 mnd og nå har jeg alltid menssmerter.. De stingene/smertene du har nå er mest sannsynlig kroppen som gjør seg klar:)

Jeg hadde menssmerter og ubehag der nede flere uker før mensen kom etter jeg fødte lillebror. Var sikker på at mensen kom hver dag, men tok sin tid :p

Er vel kanskje et hint om at ting er på gang i alle fall

Jeg hadde menssmerter og ubehag der nede flere uker før mensen kom etter jeg fødte lillebror. Var sikker på at mensen kom hver dag, men tok sin tid :p

Er vel kanskje et hint om at ting er på gang i alle fall

Tok en test og er ikke gravid så er utrolig glad for det, men er ikke helt keen på mensen akkurat nå for å si det sånn heller. Får vel bare holde ut.

Back
Topp