Mensensmerter uke 20

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Har sovet hos mor og far og de stresser meg veldig. Nå har jeg sterke menssmerter og kynnere. Er skikkelig urolig. Målte blodtrykket mitt til 120/85 og jeg har ligget på 105/69 de siste 3,5 mnd... Sist jeg ringte til føden fikk jeg bare beskjed om at de ikke kunne gjøre noe om noe ble satt i gang, dette gjør meg bare enda mer engstelig. Tillegg er det ganske stillt i magen :( mannen er på vei hjem fra guttetur. Er alene med mini også :(
 
Var inne på føden i går kveld med kraftige kynnere/maserier som kjentes veldig ut som mens smerter. Fikk komme inn fordi det også var mistanke om tidlig vannavgang.
Heldigvis var alt bra.
Fikk beskjed om å ringe dersom smertene ble mer intense eller ikke gav seg.
De gav seg heldigvis nå på morgenkvisten. Er 21 uker i dag.
 
Kan forresten være stresset som utløser det!
 
Må inn på føden nå, venter på at mannen skal komme hjem. Holdt på å føde i uke 27 med junior men de klarte i siste time og avverge... Er fryktelig engstelig og stresset nå.... :( vil ikke miste jenta mi :(
 
Masse lykke til <3
 
Masse lykke til. Krysser fingrene for at alt er OK. Unner ingen de bekymringene du sitter med nå ❤️
 
Heldigvis lang livmorhals :) lille makken lå og sprellet som en liten turner tross jeg ikke kjente noe til bevegelsene hennes. Men fikk streng beskjed om å roe ned nå, og bare ringe hvis det ble likt eller værre osv. Jeg har risikosvangerskap så det var fint å bli tatt på alvor :) takk for alle gode ønsker! Fælt å få skrekken!
 
Heldigvis lang livmorhals :) lille makken lå og sprellet som en liten turner tross jeg ikke kjente noe til bevegelsene hennes. Men fikk streng beskjed om å roe ned nå, og bare ringe hvis det ble likt eller værre osv. Jeg har risikosvangerskap så det var fint å bli tatt på alvor :) takk for alle gode ønsker! Fælt å få skrekken!
Kjente på skrekken selv i går ;) godt at alt var bra :)
 
Back
Topp