Mensensmerter rundt eggløsning

Minisusa01

Glad i forumet
Himmelbarn
Augustlykke 2022 ❤️
Skulle ha eggløsning igår, ifølge hvordan syklusen min normalt sett er (har 26 dager syklus). Men testen var mye mer sterkere for 2 dager siden så regner med eggløsning kom en dag tidligere. Men idag har jeg ekstreme mensensmerter. Og da mener jeg ikke bare litt, men veldig. Har tatt eggløsningstest idag men den var ganske negativ. Noen som vet hva det kan være?? For rart hvis jeg får eggløsnings smerter nå hvis jeg hadde eggløsning for 2 dager siden?
 
Det er ikke sikkert egget slapp når du hadde LH topp. Som regel når eggløsningsesten er sterkest så kommer eggløsning i løpet av de nærmeste timene ( alt fra 12-36 timer). Kan hende egget slapp 1-2 dager etter Lh toppen og dermed er det smerter i forbindelse med det du kjenner? :)
 
Det er ikke sikkert egget slapp når du hadde LH topp. Som regel når eggløsningsesten er sterkest så kommer eggløsning i løpet av de nærmeste timene ( alt fra 12-36 timer). Kan hende egget slapp 1-2 dager etter Lh toppen og dermed er det smerter i forbindelse med det du kjenner? :)
Det kan hende. Igår og idag også har nipplene mine vært ekstremt såre. Men det regner jeg med også er i forbindelse med EL. Kan jo håpe. Får bare hoppe til køys idag også for sikkerhetsskyld :p
 
Back
Topp