Mensensmerter, men ingen mens..

Rosa på ball

Glad i forumet
Skulle hatt mensen mandag eller i går, litt usikker pga. uregelmessig syklus.. Men, begynte med el-slim lørdag 30.7 og hadde det siste dag 1.8. Og derfor mensen mandag eller i går...
Hadde litt menssmerter på mandag - testet forøvrig negativt den dagen.. I går merket jeg ingenting, bortsett fra pittelitt lysebrunt på papiret når jeg tørket meg - beklager details... I dag mer mensensmerter utover dagen, men fortsatt bare pittelitt farge på papiret, nesten mindre enn i går..

Så sitter jeg her da og kjenner etter andre symptomer, men finner ingen.. Bortsett fra at i tillegg til mensenvondt, så har jeg hatt litt slags annen vondt i livmoren.. Hmmm.. Kjenner jeg litt halsbrann? Synes liksom jeg kjente det i går etter å ha spist pizza, men tenkte da som så at det sikkert kom av at pizzaen var litt sterk..
Testene kommer i posten i morgen, så hvis jeg ikke har fått mensen til det, får jeg vel teste da.. Johoooooooooooooo:-) Spennende dette...
 
lykke til. håper at du har en liten spire i magen.....
 
Lykke til [:D]
 
Takker og bukker begge to... Blir en spennende dag i morgen:-) Selv om jeg liksom ikke tror at jeg noen gang kommer til å bli gravid:-) Men, sånn er vi vel alle...
 
Ja, er det ikke rart? Men en gang må det jo klaffe..[:D]
 
Hei på deg[:)]

Det kan jo være festeblødning du har hatt!?!? Håpe, håpe....
Lykke til med testingen[:)]
 
Så spennende, Tuttelura!! Lykke til med testinga- krysser fingra for [&:][&:]
 
lykke til med testinga[;)]
 
å så spennende! mangen som skal teste idag[:D] lykke til!!!
 
Hei tuttelura!

Har du testet mere? Er så spent... Er selv på overtid nå...
 
Lykke til fortsatt [:D]
 
Mensen kom for fullt på torsdag den, buuuhuuuu....[:@][:(] Men, det positive med dette er at jeg tok riktig mht eggløsningen min.. Det er jo noe å glede seg over.. Nå er syklusen nede i 46 dager, mot 50 forrige syklus.. Og, det er jo også noe å glede seg over..

Krysser fingrene for oss alle og håper for min egen del på bedre lykke neste gang...
 
Det var leit..."trøsteklem"

Bedre lykke neste gang..[:)]
 
Takk for det... Vi kjenner vel alle den følelse vi får når mensen kommer og vi ikke vil.. Men, jeg skal egentlig ikke klage altså.. Har ikke holdt på såååå lenge...
 
Vet...Føler jeg har holdt på i eeevigheter...Mens dette er bare 3 pp..så jeg skal ikke klage..[;)]
 
Det var leit å høre... Skjønner ikke helt hvorfor ikke denne tanta [:@] kanvente 10-11 mnd til hun skal
komme på besøk, for da kunne hun kommet på babyvisit samtidig[:D]

Ønsker deg masse lykke til ihvertfall[:D]
 
Takk for det... Skjønner ikke at ho ikke bare kan holde seg vekk jeg heller.. Men, men.. Blir nok sikkert vår tur også..

Lykke til :-)
 
Back
Topp