Mensensmerter etter fødsel

Solstråla94

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Juliknøttene 2022
Augustmagi 2025
Det er fem uker siden fødsel og jeg har de siste dagene - spesielt i dag - fått veldig mensensmerter og ubehag rundt blæra. Jeg blør (mer slimete) enda pga renselsen etter fødsel så det kan jo ikke være mensen på vei. Noen som har vært borti at det plutselig kommer menssmerter så lenge etter fødsel i forbindelse med renselse?! Fikk dog utslag på infeksjon i urin som ble sendt til dyrking nylig, så har ikke fått svar enda. Hadde ganske alvorlig infeksjon i blant annet blæra etter fødsel, så er redd det er tilbake/aldri ble borte etter behandling. Og føler igjen at legene ikke tar meg alvor slik som for noen uker siden, da jeg ble innlagt umiddelbart når de endelig tok meg alvorlig pga alvorlighetsgrad av infeksjon!! Føler meg veldig rådvill, og med håpløs hjelp fra legevakt/leger så håper noen vet om det er vanlig med slike smerter nå :shifty:

Det KAN være mensen som er rett rundt hjørnet også, desverre... Jeg hadde bare noen dagers opphold mellom renselsen og mensen etter begge fødslene... Utrolig kjipe greier! :shifty:

Enig med hun over.. for meg hadde jeg kun et par dager «fri» og fikk mensen 6 uker etter fødsel..

Back
Topp