Mensensmerter 8 dager etter eggløsning.

Linda4

Flørter med forumet
Hei alle sammen.
Murringer og sammentrekninger, også mensensmerter (som egentlig er på hele tiden kun intensistet som varierer) 8 dager etter eggløsning hva kan det bety? Gravid eller ikke gravid. Har hørt at begge deler kan stemme. Altså murringer osv hvis ikke egget blir befruktet så synker progresteron og da kan man få slike symptomer, men også hvis egget er befruktet for da kan det være at egget fester seg som også kan gi slike symptomer.

Jeg får ulike symptomer ca ei uke etter eggløsning uansett om jeg blir gravid eller ikke. Typisk murringer, ømme pupper, stikkinger, emosjonell, etc. Vet ikke hva det skyldes, vet bare at det kommer uansett hver måned - iallfall når vi prøver, har ikke lagt merke til det før, men da er man jo ikke så bevisst heller. Eneste forskjellen jeg har kunnet merke så tidlig er at jeg har hatt en dag omtrent samtidig som disse symptomene hvor jeg har hatt en veldig sterk emosjonell reaksjon. Følelsen av angst/uro sammen med gråting osv.

Umulig å si. Ta en test om noen dager, det vil nok gi bedre svar :happy:

Jeg får ulike symptomer ca ei uke etter eggløsning uansett om jeg blir gravid eller ikke. Typisk murringer, ømme pupper, stikkinger, emosjonell, etc. Vet ikke hva det skyldes, vet bare at det kommer uansett hver måned - iallfall når vi prøver, har ikke lagt merke til det før, men da er man jo ikke så bevisst heller. Eneste forskjellen jeg har kunnet merke så tidlig er at jeg har hatt en dag omtrent samtidig som disse symptomene hvor jeg har hatt en veldig sterk emosjonell reaksjon. Følelsen av angst/uro sammen med gråting osv.
Tusen takk som deler din erfaring ☺️
Kroppen vår er helt fantastisk som klarer så mye☺️

Back
Topp