Mensensmerte

Inuj

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Er i uke 14, har de siste dagene hatt smerter av og til igjennom om dagen. Syns smertene er grusomme mens det står på, for å forsvinne en stund og komme tilbake. Flere som har vært borti det?
 
Ja, akkurat rundt forrige uke da jeg gikk inn i 14+0. Alt bra på UL i ettertid, googla og det var visst normalt ☺️
 
Jeg våkner ofte med mensenmurring, har jeg gjort siden jeg fant ut at jeg var gravid. Merkelig...
 
Ja, akkurat rundt forrige uke da jeg gikk inn i 14+0. Alt bra på UL i ettertid, googla og det var visst normalt ☺️
Skal til jordmor på tirsdag, så satser på å få hørt hjertet da❤ huff like kraftig som de verste gangen jeg har hatt mensen smerter:confused:
 
Har kjent en del av det i det siste. Er 13+6. Tenker det er "voksesmerter" fordi livmoren utvider seg og ligamentene strekkes. Har mer av ligamentsmerter nå også.
 
Jaa, akkurat det samme på samme tidspunkt her! Har en prematur fødsel bak meg, så ble ganske bekymret fordi det kjentes ut som modning. Men, neste dag var jeg hos jordmor, fikk høre fin fosterlyd, og jammen hadde ikke livmoren kommet nesten opp til navlen også sa hun, og over natten spratt gravidmagen frem. :) tipper det er en heftig vokseperiode. Har smertene fremdeles, men nå kommer og går de i større grad.
 
Kjenner det her også, skikkelig murring i helga, midt mellom uke 12 og 13. Er nok rett og slett av livmora trenger meg plass, og baner seg vei.
 
Kjenner det her også, skikkelig murring i helga, midt mellom uke 12 og 13. Er nok rett og slett av livmora trenger meg plass, og baner seg vei.
Hadde det i 3dager, så ga det seg:) jeg som trodde det skulle bli 9 månder uten menssmerter...
 
Hadde det i 3dager, så ga det seg:) jeg som trodde det skulle bli 9 månder uten menssmerter...

hehe 9 mnd uten mensen, men menssmerter kommer du deg nok ikke unna:hilarious::angelic::happy:
 
Hatt det sånn i dag.. småbekymret. Men skal nå prøve å tenke at det er ganske normalt. Er midt mellom 12 og 13 uker.
 
Sniker litt fra mai-mammaene jeg:cat:
Jeg er 17+0 i dag og har hatt mensensmerter hele veien som faktisk har blitt verre og verre utover svangerskapet. Det er nok bare at livmoren vokser og flytter seg oppover. Tenk så mye som må flyttes på for å få plass til en stor baby❤️
 
Sniker litt fra mai-mammaene jeg:cat:
Jeg er 17+0 i dag og har hatt mensensmerter hele veien som faktisk har blitt verre og verre utover svangerskapet. Det er nok bare at livmoren vokser og flytter seg oppover. Tenk så mye som må flyttes på for å få plass til en stor baby❤️
Var nok det❤ jormor fant hjerte lyden litt lengere opp nå, enn for 2 uker siden. Ingen rundt meg som har vært borti slike smerter. Men var jo så heldig å slippe kvalmen, så må væl få noe annet da, også vært plaget med isjias smerter.
 
:sorry:
Var nok det❤ jormor fant hjerte lyden litt lengere opp nå, enn for 2 uker siden. Ingen rundt meg som har vært borti slike smerter. Men var jo så heldig å slippe kvalmen, så må væl få noe annet da, også vært plaget med isjias smerter.
Hehe, ikke sant! Her er det ingen som skal slippe helt unna nei :p Jeg har slått meg til ro med at «alt» er vanlig i et svangerskap, jeg. Mest for å ikke bekymre meg unødvendig mye ❤️
 
Back
Topp