Mensenmurringer

Pandaungen

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Kjente det litt i går kveld og kjenner det litt i dag. Er det dårlig tegn? Hadde det ikke sist gang for 9 år siden.

Kjente det litt i går kveld og kjenner det litt i dag. Er det dårlig tegn? Hadde det ikke sist gang for 9 år siden.
Med guttungen hadde jeg mensensmerter så og si gjennom hele svangerskapet. Ble jo helt paranoid. Denne gangen har det så og si gitt seg i uke 5-6. Hender jeg får litt murringer men det gir seg ganske fort. Så vil vel tro det er ganske vanlig både med og uten.

Er nok veldig vanlig at det er noen ulikheter mellom to svangerskap:) Er jo to forskjellige svangerskap, og da kan man få ulike symptomer og "plager" :)

Alle svangerskap er ulike sies det. Høres jo ut som at man er mer unormal enn normal om man har svangerskap som er veldig like...
Murringer er ganske normalt, men varierer hvor mye man merker til det

Veldig vanlig. Dessuten MÅ jeg bare påpeke: man glemmer veldig fort. Jeg gikk gravid i 2015/2016 og det er ikke veldig lenge siden. Skrev dagbok, og når jeg leser det igjen nå så er det som å lese om en annens svangerskap. Husker ikke slike ting som murringer og når ting skjedde iallfall. Så kan godt være at du hadde litt murringer for 9 år siden uten at du la så stor vekt på det / husker det.

Takk for mange svar. Blir en tidlig UL på torsdag for å sjekke ståa, fått beskjed om å ta EM og ta det med ro frem til da.

Back
Topp