"Mensenmurringer"

Spiren2018

Glad i forumet
Mailykke 2018
Flere enn meg som kjenner murring nederst på magen slik som når mensen er på vei? Kjent det daglig en uke nå. Er det ufarlig/ normalt?

Har hatt det siden før jeg fant ut jeg var gravid, men noen dager uten.. hadde det med de andre også, det er vel bare fordi livmora strekker seg tror jeg!

Flere enn meg som kjenner murring nederst på magen slik som når mensen er på vei? Kjent det daglig en uke nå. Er det ufarlig/ normalt?

Jeg hadde det i starten, så ble det borte, men så dukket det plutselig opp igjen i uke 17.. snakket med ei venninne som er ca like langt på vei som meg, og hu hadde det helt likt.. hu hadde blitt bekymra og ringt jordmor som sa det sannsynligvis var kynnere.. de kan visst kjennes sånn ut tidlig i svangerskapet :) søkte på det på nett også, og der sto det akkurat det samme!

Jeg har hatt kynnere i flere uker selv, noen ganger er de så kraftige at jeg må stoppe opp det jeg gjør. Men ja er visst helt ufarlig, så nå koser jeg meg med at når jeg har de så bekrefter det at det fortsatt er liv langt inni magen[emoji173]️[emoji172][emoji1305]

Takk[emoji4] fint å høre at det gjelder flere . Da er det nok ingenting å bekymre seg for.

Back
Topp