Mensenmurringer

Snufla

Elsker forumet
Er det noe folk har på denne tiden i svangerskapet?? Husker ikke om jeg hadde det sist.. Hadde jo masse av det i starten av svangerskapet, men har ikke hatt det på lenge. De siste dagene har jeg hatt svake murringer igjen og ikke sammen med kynnere. Var til legrn med urinprøve i dag bare for å sjekke for urinveisinnfeksjon, men det var ingen utslag der...

Kan godt være at det er veldig vanlig, så det er derfor jeg spør :p

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Det har jeg også,så hadde tenkt til å spørre om det samme.. Husker ikke om jeg hadde det i mitt forrige sv.skap heller-.

Jeg har det også ofte, men ikke så kraftige. Jeg nevnte det til legen på forje ultralyd, han sa bare at det var vanlig, men blei det værre måtte man ta "dildo ultralyden" å sjekke livmortappen.

Godt å høre at det er andre også.. :) er på ingen måte slik at jeg er redd for å gå i fødsel når de kommer. Er bare en svak murring.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jeg har hatt det ganske mye. Jordmor mente det ikke var bra.. Noen dager har jeg faktisk hatt det i mange timer, sånn 4-6 timer.. Hadde det seinest på onsdag. Men da jeg ringte føden sist gang så sa de at så lenge det ikke er noe blod så er det ikke farlig :) Bare ubehagelig, er jo mye som skjer i kroppen vår, selv på så seint stadie :)

Jeg har også hatt det litt i det siste, men nå slapp jeg å gå og lure siden spørsmålet allerede var stilt :) :thumleft

Jeg har hatt litt mens murringer helt fra starten av og det hender at jeg får det innimellom enda.. Men nå føler jeg de er litt sterkere enn når jeg var kortere på veg. Kanskje fordi det er trangere der inne og den lille beveger seg mye i tillegg..

Jepp her også gitt.. Kommer og går litt..

Jeg har hver kveld eller natt. Vondt!
hadde det på denne tiden med forrige også :(

Back
Topp