Mensenmurringer

anmo

Betatt av forumet
Jeg er fortsatt på symptomjakt.. :p forrige gang hadde jeg masse murringer, men ingenting nå. Men syns jeg leser om at alle har det eller? Å masse symptomer generelt da. Men ingenting her, er så redd for MA/BO igjen :/

Jeg hadde mye mer murringer under 1. graviditet enn denne gangen. Generelt sett så har jeg per i dag (banker veldig hardt i bordet...) en god del mindre/lettere symptomer enn det jeg hadde når jeg var gravid med storebror.

Alle svangerskap kan jo være forskjellige, men hvis du ikke finner roen så er det jo en idè å få sett den lille på ul ;)

Eneste symptomene jeg hadde med nr 1 var at jeg bodde ved do skåle de første 5 ukene, å puppene var ømme herifra å til *******

Denne gangen, har jeg syyyyykt med mensen smerter så jeg har vært bekymret, tatt en del hcg prøver.

Men nå den siste uka, så har dem forsvinnet, åsså kommer dem sånn innimellom. er ikke 24/7 som dem var i starten

Så jeg tror det er veldig forskjellig asså. Men vil tro alt er bra :D
hvis ikke så kan du jo be om en ny blodprøve å evt en tidlig ul, slik at du roer deg ned, siden du er så bekymret for MA/BO-..

Jeg hadde skikkelige menskramper på natta i et par uker tidlig i første graviditet. Denne gangen har jeg neste ingen symptomer. Kjenner bare at jeg føler meg oppblåst i magen, og litt ømme bryst.... men testene var positive og mens har ikke kommet, så jeg føler meg ganske trygg ;) men det blir nok tidlig ul denne gangen også, i uke 12 :)

Back
Topp