mensenmurringer i mage og rygg

Aner ikke men kan det være kraftige kynnere du har ???

Har hatt mye av det.. og kraftige.. jm sier det bare er kraftige kynnere.. Kjennes jo ut som de river ryggmargen ut av meg da

Jeg har også det fra tid til annen...
Måtte ringe jm og spørre hva dette var for noe for noen uker siden.
Hun sa at så sant ikke det kommer i "tak" og magen blir hard samtidig er det ikke noe å bekymre seg for.

Var samme beskjed jeg fikk da jeg spurte jm[:)]

Det er i allefall et tegn på at du ikke skal stå på alle fire å vaske bil i dag!!![8D]  Hvis det fortsetter, og det er vondt/skikkelig ubehagelig kan du jo ringe føden og høre.. Skader vel ikke. (men jeg tror nok terkelen din for å ringe føden er ganske høy?![:D] Det tror jeg noe de som jobber i helsevesenet har til felles)

Jeg har fått så voldsomt vondt i musa de siste dagene. ei venninne av meg som har termin om noen uker sier at jm har sagt at det kan være tegn på at beibissen kommer om noen uker... Men selv tror jeg det er bekkenløsningen som er forverret. Uansett, det er på høy tid at det som MÅ gjøres av rundvask til våren, må gjøres nå snart..)

Det kan jo være modningssmerter?

Jeg har fått så voldsomt vondt i musa de siste dagene. ei venninne av meg som har termin om noen uker sier at jm har sagt at det kan være tegn på at beibissen kommer om noen uker... Men selv tror jeg det er bekkenløsningen som er forverret. Uansett, det er på høy tid at det som MÅ gjøres av rundvask til våren, må gjøres nå snart..)

Ja samme her... altså har sinnsykt vondt i musen..av og til klarer jeg ikke reise meg pga det.. Lurte litt på hva det var selv

Okey! Takk! Det var godt å høre! Fint at du stikker innom forumet vårt når vi spekulerer på det værste!![:D]
Gratulerer med gutten, forresten! Han er skjønn![:)]

Jeg har også hatt skikkelig mensmurrnger i dag.. Har ikke kjent noe til det før.. Det er ikke kynnere, det har jeg jo hele tiden..

jeg har også hatt en god del smerter.. MASSE kynnere  og vondt i korsryggen.. hvis dette er forberedelse til fødselen, så kjenner jeg di godt.. jeg har en god del vondt i skambeinet å.. tror kansje fordi han stanger mye nedover.. kjenner det godt nedentil,spes om morran og kvelden!!
jaja aldri noen fasit på alt dette som skjer under graviditeten[;)]..
kommer ihvertfall noe helt fantastisk ut av dette her[:)]

Back
Topp