Mensenmurring uke 36

susy123

Betatt av forumet
ubehagelig mensenmurring venstre del av magen som gikk litt bak til korsrygg..
Plutselig og varte en liten stund :(
Hater å Google ....

Er snart uke 37


Noen flere?
 
Har hatt flere sånne episoder, er 37+2.. i dag har det vært nærmest hele dagen, men av og på. Tenker at det er kroppen som gjør seg klar :) kjenner også flere modningstegn - stikker i underlivet og uggen og løs mage..
 
Er 37+6, har hatt litt menssmerter i ryggen de siste dagene :p
Med en gang jeg legger meg ned og slapper av så slår kroppen til.
 
Har ofte menssmerter nå, betyr at kroppen modnes og gjør seg klar til fødsel:happy: Hatt det til og fra i mange uker
 
Jepp, helt vanlig de siste ukene, man tror det er noe på gang hele tiden. Det er derfor så mange blir småsprø den siste tiden :wtf:
Kan være regelmessige tak og slim og alt, men så lenge de ikke blir sterkere og sterkere er det bare å roe ned.
Ofte holder det på noen timer på litt økende intensitet, så forsvinner det.
Prøv med varm dusj eller varmeflaske, Paracet hvis det blir for ille.
 
Har hatt murringer i mange uker, noe har vært modning og noe har vært pga lille ligger langt ned i bekkenet :)
 
Helt normalt. Kan gå en god stund sånn uten at det behøver være noen fødsel på en stund enda.
Er det jeg trøster meg med her, termin om 8 dager. Og har takvis murring og kynnere i alt fra en halvtime, til ett par timer uten at det blir noe mer.
All modning er jo bra, men er så enormt slitsomt å gå rundt sånn flere uker før det blir fødsel.
 
Har hatt en del murring, gir seg som regel ganske kjapt og varer ikke veldig lenge. Ingen kynnere men mye mens murring. Jeg er nå 39+3
 
Back
Topp