Mensenkvisene vender tilbake!

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Etter flere mnd med helt fantastisk fettfri og kvisefri hud har altså de forferdelig ubehagelige og ekle mensenkvisene (rundt munn og hake) vendt tilbake! :( nå begynner vel hårveksten å øke igjen og det fettete håret komme tilbake også.
Flere som merker det?

Uff ja! Jeg hadde håpet at det hadde ventet til ihvertfall litt uti ammingen :p men neeeida! Klør så utrolig også. Blææææ!

Visste ikke at det var forandringer nån:p klarer ikke følge med på alt innimellom julepynting, julekakebaking, fødebag-planlegging, vasking, osv. :D

Vel hårveksten har steget under hele graviditeten. Asj! Mens alt annet har ikke kommet i gang hos meg ennå! Egenlig ganske deilig, så holder på knappen at det ikke skjer noe før etter jul? lol

Her er det også litt kviser innimellom. Det verste er at jeg piller på den :p Blir værende unødvendig lenge!!

Har slitt med uren hud tidligere i svangerskapet men nå har det bedret seg betraktelig! Så kan ikke si jeg har det sånn :-P kan jo hende det blir være igjen...

Har hatt uren hud hele veien jeg... :-( Spesielt rundt munnen og på sidene av haken! Blæh....!

Back
Topp