Mensen???

Kissaa

Glad i forumet
Hei,

jeg fødte for litt over 6 uker siden. Har hatt blødninger lenge, men de 2 siste ukene begynte det å avta betraktelig. Bare litt i trusa hver dag[;)]... Men i går og i dag har det virkelig blødd igjen. Kan syklusen min være i gang, og jeg har fått mensen? Da hadde ikke kroppen god tid på seg nei[;)].

Er det virkelig mulig? Begynte forøvrig på Mini-pillen for 4 dager siden. Har ikke hatt sex enda.

Sånn, der var hele privat/intimlivet mitt brettet ut[;)]. Det er godt vi har hverandre!

ville berre sei gratulerer med vesle barnet ditt eg [:)]

Har lest og det samme skjedde med meg. Først blødde jeg en stund (husker ikke hvor lenge) og så avtok det, for så å "blusse opp" igjen. Det sto forklart at kroppen hadde en siste "stor rengjøring" før alt blir normalt. Fikk mensen igjen etter 1 1/2 mnd. for jeg sluttet da å amme. Håper det går bra med deg og den lille.

Ok, håper det skjer med meg da, at kroppen renser seg mer!

Takk Iza, for gratulasjon. Han er verdens vakreste (som sikkert alle de andre barna her inne[:D]).

Vet ikke helt hva det er, jeg fikk ikke mens før 1 år etter fødsel. Men gratulerer så mye med babyen. Legg ut bilde så vi kan få en titt.

Heia:) Ammer du?? Min datter er nå 2 mnd og jeg blødde helt frem til ca.6 uker. Jeg er "fullammer" og på sykehuset sa di det at det ville gjøre at jeg mest sannsynlig ikke får mensen tilbake før om et halvt års tid!

Heia[;)] Jeg ahr nå ei datter på 2 mnd,og jeg blødde helt frem til ca.6 uker etter fødselen. Jeg er fullammer og på sykehuset sa di til meg at jeg mest sannsynlig ikke villle få tilbake mensen før om et halvt års pga at jeg ammer. Ammer du??????

!Heia[;)] Jeg ahr nå ei datter på 2 mnd,og jeg blødde helt frem til ca.6 uker etter fødselen. Jeg er fullammer og på sykehuset sa di til meg at jeg mest sannsynlig ikke villle få tilbake mensen før om et halvt års pga at jeg ammer. Ammer du??????

hei! jeg blødde bare ett par tre uker etter fødselen, og etter 5 uker fikk jeg mensen... hadde hatt ett opphold på minst to uker, så det var helt sikkert mensen! kjentes sånn ut også... og jeg fullammet!!

syntes selv det var rart, siden jeg blør lite og fort mister mensen helt hvis jeg bruker prevensjon. men har hatt regelmessig mens siden da, så det kan nok skje![;)]

hei! fikk mensen 5 uker etter fødsel, jeg.. og jeg fullammet! har hatt regelmessig mens siden da, og blødde kun et par uker etter fødsel, så det er nok mulig....

Back
Topp