mensen

jente80

Forelsket i forumet
Pleier dere og begynne og blø med engang eller???
Jeg begynte og få litt rosa på papiret i går kveld,stoppet så opp.I dag fikk jeg det igjen,litt mere og sterkere farge,stoppet så opp igjen..Mensen er jo på vei da,litt kjipt for jeg må vente til torsdag med sprøytene,mensen må komme skikkelig når de skal taes..

Min mensen begynner sånn som din. Blir ofte borte en dag før den setter igang for fullt. [:)]

jeg også spotter et par dager først, jeg har fått beskjed om at den dagen du blør reint blod er første mensdag

Det var godt det ikke bare er min som er rar[:)]
En blir så frustrert når en går og venter,iallefall når grunnen er at en skal starte opp med forsøk...

det skjønner jeg veldig godt, mensen er så vanskelig og lese noen ganger, ikke rart man blir frustrert. Jeg har ringt inn på riksen så mange ganger for og spørre om det samme i forbindelse med medisinoppstart at de ler litt når jeg ringer nå [;)]

Jeg pleier og spotte en dag før mensen kommer skikkelig i gang[:)] Så du er nok helt normal[:)] Synes det er greit jeg da, for da blir jeg ikke overrasket, det er ikke moro siden jeg går i helt hvitt tøy på jobben[:D]

ORIGINAL: fano

jeg også spotter et par dager først, jeg har fått beskjed om at den dagen du blør reint blod er første mensdag

her også[:)]

Min mens kommer som regel for fullt første dagen..

Back
Topp