mensen

MLS

Glad i forumet
kan jeg ha fått den allerede? hadde sett fram til å ikke ha den i sommer jeg[:D]

me too...enda jeg fullammer...[:@]

Ikke sett den enda, men håper jeg slipper den en god stund til.. jeg fullammer.
Lurer på hvordan pms var igjen???[8D]

Her har den ikke kommet enda, fullammer og håper det skal redde meg igjennom sommeren ihvertfall.

Jeg har ikke hatt mensen siden februar 2001 jeg[:D] 
Har alltid blitt gravid igjen før jeg har fått den tilbake!!!
Blir spennende å se denne gangen da-siden jeg ikke har så veldig store planer om å bli gravid igjen[;)]

ORIGINAL: Mamman til my!

ORIGINAL: elizz

NEEEEEIII! Fikk du den selv om du fullammer?? OÆ, kanskje det ikke var så lurt å ha ubeskyttet sex da.. Shit, vil ikke være gravid nå! Hadde vært kjekt med litt mer enn 10 mnd mellom barna.. [8|] Jaja, krysser fingrene for at jeg ikke har hatt eggløsning ennå. Skal til legen neste uke og få resept på minipille, puh, da blir det litt tryggere. [;)]

Tenker akkurat det samme.. jeg måtte til og med ta en test her om dagen etter tre dager med kvalme[:'(]
Skal til legen 10 juli...

NEEEEEIII! Fikk du den selv om du fullammer?? OÆ, kanskje det ikke var så lurt å ha ubeskyttet sex da.. Shit, vil ikke være gravid nå! Hadde vært kjekt med litt mer enn 10 mnd mellom barna.. [8|] Jaja, krysser fingrene for at jeg ikke har hatt eggløsning ennå. Skal til legen neste uke og få resept på minipille, puh, da blir det litt tryggere. [;)]

Åjada...jeg skjønner ingenting[&:] sara er jo syv uker å jeg har, kjempe mens smerter i magen[&:] før jeg ble gravid så hadde jeg mensen kansje to til fire ganger i året...men nå som jeg ammer tilogmed.... jeg da skal jeg få ha mensen med en gang!!!!  Er rimlig oppgitt når det gjelder det...jeg har  jo  brukt bind og truseinnlegg i 7 uker...begynner å bli lei ja[;)]

Åjada...jeg skjønner ingenting[&:] sara er jo syv uker å jeg har, kjempe mens smerter i magen[&:] før jeg ble gravid så hadde jeg mensen kansje to til fire ganger i året...men nå som jeg ammer tilogmed.... jeg da skal jeg få ha mensen med en gang!!!!  Er rimlig oppgitt når det gjelder det...jeg har  jo  brukt bind og truseinnlegg i 7 uker...begynner å bli lei ja[;)]

huff.. kjedelig ja. blødde bare i to uker etter fødselen, men ser ikke frem til mensen..........[:'(]

jeg også hadde bare i to uker etter fødselen..hvis det var så lenge men det har kommet noe hver dag så jeg må bruke truseinnlegg....men nå...må det kraftigere saker til en truseinnlegg..

trodde jeg hadde fått den, men er bare en blødnig som kommer ca. 30 dager etter fødselen![:D] kjekt å ha søster som er medisinstudent! Får man svar på det man vil![:)]

Back
Topp