Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mamman til my!
ORIGINAL: elizz
me too...enda jeg fullammer...[:@]
NEEEEEIII! Fikk du den selv om du fullammer?? OÆ, kanskje det ikke var så lurt å ha ubeskyttet sex da.. Shit, vil ikke være gravid nå! Hadde vært kjekt med litt mer enn 10 mnd mellom barna.. [8|] Jaja, krysser fingrene for at jeg ikke har hatt eggløsning ennå. Skal til legen neste uke og få resept på minipille, puh, da blir det litt tryggere. [;)]
NEEEEEIII! Fikk du den selv om du fullammer?? OÆ, kanskje det ikke var så lurt å ha ubeskyttet sex da.. Shit, vil ikke være gravid nå! Hadde vært kjekt med litt mer enn 10 mnd mellom barna.. [8|] Jaja, krysser fingrene for at jeg ikke har hatt eggløsning ennå. Skal til legen neste uke og få resept på minipille, puh, da blir det litt tryggere. [;)]
Åjada...jeg skjønner ingenting[&:] sara er jo syv uker å jeg har, kjempe mens smerter i magen[&:] før jeg ble gravid så hadde jeg mensen kansje to til fire ganger i året...men nå som jeg ammer tilogmed.... jeg da skal jeg få ha mensen med en gang!!!! Er rimlig oppgitt når det gjelder det...jeg har jo brukt bind og truseinnlegg i 7 uker...begynner å bli lei ja[;)]