Mensen

min varte vell i 4-5 daga..
fikk den forrige uka. ca 1 mnd etter at æ slutta å amme..

(ler fortsatt vær gang æ ser den her overskrifta)[8D]

Hei! Jeg har enda ikke fått mensen..:/ Fått høre at d ikke trenger å komme tilbake før at du slutter å amme.. jenta mi er 4 mnd gammel:) Synes nestn det er litt greit uten mensen jeg:) hehe!!

jeg er gravid igjen, og fikk ikke mensen i mellomtida. så ble sannsynligvis gravid på første eggløsningen!
er ikke meg imot for å si det sånn...[:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: KristinLouise

jeg er gravid igjen, og fikk ikke mensen i mellomtida. så ble sannsynligvis gravid på første eggløsningen!

Nei er du!! ÅÅÅ så koselig!!! Gratulerer sååå masse!!!

ORIGINAL: Lillaa

fikk min første mens forrie mandag,å den varte vel 2-3dager[8|][8|]skikkeli mensensmerter,minna meg skrekkeli om rier...fytti katta!!men deili at d ikke varte så lenge[8D] å da va d rett i høyet,for å si d sånn[8D]

Hehe, men dårlig med høy hopping her. Da kommer kanskje mensen hos meg også snart. Vi har jo like gamle babyer.

ORIGINAL: Bekki 07

ORIGINAL: KristinLouise

Nei er du!! ÅÅÅ så koselig!!! Gratulerer sååå masse!!!

hihi takk!! [:)]

ORIGINAL: Bekki 07

fikk min første mens forrie mandag,å den varte vel 2-3dager[8|][8|]skikkeli mensensmerter,minna meg skrekkeli om rier...fytti katta!!men deili at d ikke varte så lenge[8D] å da va d rett i høyet,for å si d sånn[8D]

Hehe, men dårlig med høy hopping her. Da kommer kanskje mensen hos meg også snart. Vi har jo like gamle babyer.
åja!!!he he .d så e ikkje før nå...hi hi.koseli.[:D]har du nyli flytta inn hær te oss i august??+trooor ikke e har sett deg hær før...,????(eller kansje.....husker ikke...sorry...[:)])

Har ikke vært her på ca 5 mnd. Er vel en av de eneste som ikke har internett. Får vel nett snart forhåpentligvis.

Back
Topp