Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lillaa
fikk min første mens forrie mandag,å den varte vel 2-3dager[8|][8|]skikkeli mensensmerter,minna meg skrekkeli om rier...fytti katta!!men deili at d ikke varte så lenge[8D] å da va d rett i høyet,for å si d sånn[8D]
Hehe, men dårlig med høy hopping her. Da kommer kanskje mensen hos meg også snart. Vi har jo like gamle babyer.ORIGINAL: Bekki 07
ORIGINAL: KristinLouise
jeg er gravid igjen, og fikk ikke mensen i mellomtida. så ble sannsynligvis gravid på første eggløsningen!
er ikke meg imot for å si det sånn...[:D][:D][:D][:D][:D]
Nei er du!! ÅÅÅ så koselig!!! Gratulerer sååå masse!!!
ORIGINAL: Bekki 07åja!!!he he .d så e ikkje før nå...hi hi.koseli.[:D]har du nyli flytta inn hær te oss i august??+trooor ikke e har sett deg hær før...,????(eller kansje.....husker ikke...sorry...[:)])
fikk min første mens forrie mandag,å den varte vel 2-3dager[8|][8|]skikkeli mensensmerter,minna meg skrekkeli om rier...fytti katta!!men deili at d ikke varte så lenge[8D] å da va d rett i høyet,for å si d sånn[8D]
Hehe, men dårlig med høy hopping her. Da kommer kanskje mensen hos meg også snart. Vi har jo like gamle babyer.