Mensen?

MonKeYMamA

Forelsket i forumet
Julibarna2024☀️
Var på KK 2 mai for og sette igang utstøting etter MA. Blødde som en foss 2 og 3 mai. Var tilbake 9 mai for og sjekke at alt var komt ut og då sa gynekolog at det var så og si lukket oppi her, og då hadde eg ikkje bødd på nesten 2 døgn heller. Heller ikkje blødd siden utenom plutselig litt igår, og idag e det begynt med litt frisk blod. Holder med vanlige tynne bind. Kan eg regne dette som mensen? Sa det ville ta rund 4-6 uker før eg kom til og få mensen igjen, så blir veldig usikker her. Det var lukket og stoppet og blø.

Jeg hadde MA fredag 21 april . Blødde fram til onsdag , men veldig lite . Kom en del på do , men ikke i bindet . Et døgn etter blødningsfri hadde vi sex , var litt rester som ved sex etter siste dag mens . Så vi hadde sex dagen etter også . Dag tre så blødde jeg noe mer . Så vi roa ned igjen . Men ga seg helt igjen . Tok gravid test en uke etter , var halvert i styrke . Tok ny test to uker etter og den var negativ , skimta en svak svak strek . 3 uker etter spotter jeg rosa . Har hatt menssmurringer hele uka . Var tre uker på fredag og litt mer blod farge sist jeg var på do . Jeg leser også 4-6 uker før mens. Men jeg er ganske sikker på at det er mens som er på vei . Vi er jo prøvere igjen , så jeg er jo kvalm med alle symptomer bortsett fra ikke ømme pupper . Så føler at jeg ikke kan uttale meg om symptomer som prøver :bag: Haha men jeg tror noen er raskere tilbake til normalen . Jeg er jo glad for Det , så vi kan fortsette hekkingen hehe

Tenker det er en sånn etterbyrde eller hva jeg skal kalle det . Det kan nok komme noe groms av form for blødning noen dager etter selv med ett opphold på flere dager . Då tror ikke det er mens riktig enda om MA var 2 mai det er jo noe tidlig vil jeg tro :bag:

Back
Topp