Har mars damene begynt å få mensen tilbake? Og når og hvordan var første mens? Både fysisk og psykisk..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Den var vel litt kraftigere enn før graviditeten, men jeg blødde veldig lite før jeg ble gravid så kan vel kalle den som en normal mens. Hadde ingen særlige plager hverken fysisk eller psykisk som jeg kan huske.
men har så vidt blødd i 2 dager.. mer lignende spotting. 
eg tror eg har hatt den no. hormonell som f... og så sur og irritabel som aldri før.men har så vidt blødd i 2 dager.. mer lignende spotting.
![]()
eg har ca samme natt ammings intervall som deg..Man kan gjerne ha mensen uten eggløsning, særlig om man fortsatt ammer, da det forstyrrer østrogenbalansen i kroppen. Da blir selve blødningen gjerne annerledes i mengde osv, men hormonell som ved mens kan man fortsatt være daså kan godt være det!
Her er det ikke vært en dråpe blod, og sist måtte jeg slutte å amme på natta før noe dukka opp, så får se om der stemmer denne gangen også. Ammer med ca 60-90 minutters intervall på natt så det er NOK nattamming for å si det sånn
eg har ca samme natt ammings intervall som deg..hver gang eg har fått til å trappe ned så skjer det noe nytt i utviklingen, natteskrekk eller sjuk, og då e det på ann igjen.
pluss at hun skriker som en stukken gris og vekker hele huset om jeg prøver noe annet enn pupp. Tenker jeg holder på til våren en gang, da burde det være mindre sykdom rundt om også får mann og storebror reise vekk noen netter hvis det blir mye skrik. Men har jo alltids en liten drøm om at hun snart regulerer seg selv ned til litt færre amminger 

Brukte over 1år med første... 
) Begynte likevel å *spotte* så fort jeg var ferdig med amminga (novemberish).