#funneroen
Blir kjent med forumet
Har mars damene begynt å få mensen tilbake? Og når og hvordan var første mens? Både fysisk og psykisk..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
eg tror eg har hatt den no. hormonell som f... og så sur og irritabel som aldri før. men har så vidt blødd i 2 dager.. mer lignende spotting.
eg har ca samme natt ammings intervall som deg.. hver gang eg har fått til å trappe ned så skjer det noe nytt i utviklingen, natteskrekk eller sjuk, og då e det på ann igjen.Man kan gjerne ha mensen uten eggløsning, særlig om man fortsatt ammer, da det forstyrrer østrogenbalansen i kroppen. Da blir selve blødningen gjerne annerledes i mengde osv, men hormonell som ved mens kan man fortsatt være da så kan godt være det!
Her er det ikke vært en dråpe blod, og sist måtte jeg slutte å amme på natta før noe dukka opp, så får se om der stemmer denne gangen også. Ammer med ca 60-90 minutters intervall på natt så det er NOK nattamming for å si det sånn
eg har ca samme natt ammings intervall som deg.. hver gang eg har fått til å trappe ned så skjer det noe nytt i utviklingen, natteskrekk eller sjuk, og då e det på ann igjen.