Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bare hatt den en gang, blødde som et helveteTil de av dere som har fått tilbake mensen, er den likedan som før graviditet?
Har bare hatt den en gang, blødde som et helvete
På spiral hadde jeg mye mer vondt ved menstruasjon, og også mye vondt mellom blødningene. Småblødde/spotts i tillegg i ett sett, så det var veldig ulikt før graviditet. Nå er jeg på mnd nummer to tilbake på p-ring som før graviditet. Hoppa over mensen i ferien og jar hatt litt mer murringer nå, enn før. Hvordan mensen er på denne etyer graviditet vet jeg ikke helt enda, men jeg kan holde deg oppdatert
Mye verre gruer meg til neste gangVerre du også???? Trodde nemlig d mest trolig ble bedre jeg [emoji87]
Mye verre gruer meg til neste gang
Veldig! Er helt sykt hvor mye blod det var, måtte som lykke_liten holde meg hjemmeNy graviditet høres veldig forlokkende ut for å slippe mensen eller?? [emoji33]
Skal sies at jeg BLØR her og. Så mye at jeg faktisk må holde meg hjemme de første dagene fordi jeg blør gjennom alt [emoji23]
Nattbind og menskopp funker..... bytter hver 2.time [emoji32]
Hører helt likt ut som minJeg hadde SVÆRT uregelmessig mens før graviditet, typ 0-3 ganger i året og den var skikkelig håndterbar med korte og små blødninger. Forrige måned måtte jeg gå hjem fra jobb fordi jeg blødde gjennom en supertampong OG truseinnlegg.... den shortsen røk i søpla for å si det sånn!! Og jeg har så vondt! etter fødsel har den blitt både regelmessig, kraftig og langvarig!! Jeg har til og med vondt (og en liten blødning) ved eggløsning... [emoji51]
Ja til altMen vondere enn før? Mer blod? [emoji38]
Hilsen snart blodoverføring
Nå er jeg litt sjokkert, «alle» sier jo at d bare blir bedre etter barn... d er tydeligvis bare bullshit!
Til de av dere som har fått tilbake mensen, er den likedan som før graviditet?
Nå er mensen borte igjen for meg som du har fått med deg. Men jeg hadde den da i mange måneder. Den var ikke som før graviditet. Den var ustabil, gjerne svingte mellom 30-34 dagers syklus, mot 28 hver gang før graviditet (kunne stille klokka etter den før). I tillegg blødde jeg meg fort gjennom en tampong, det var altså mengder! Men like mange dager i det minste som tidligere. Jeg har en app som viser på hvilken dag i syklusen mensen kommer, derfor jeg vet så godt at den var helt ute å kjøre etter graviditet. Spent på hvordan den blir om et år eller noe..
Whaaaaaat, mista du mensen? [emoji87][emoji87][emoji87]
Ser sa du en ting som er blitt bedre, jeg har 1 dag kortere mens nå! Men som deg, myyyyye lengre syklus! Klin umulig å vite når jeg evt har eggløsning! [emoji33]