Mensen

Vero90

Flørter med forumet
Hei!
Når fikk dere mensen etter dere hadde mistet? Mistet i uke 20 og måtten ta en utskrapning for å få ut morkaka etterpå, men er usikker på når jeg kan vente mensen igjen. Har fått litt sterkere mensensmerter som jeg pleier å ha ved mensentidener, men kan det henge igjen etter fødsel eller kan jeg allerede få mensen tilbake nå?:S
 
Trist å høre :(. Hadde keisersnitt 22 oktober i uke 24+6 :( fikk mensen på onsdag for første gang siden det skjedde.
 
Vi mistet i uke 36+5 for 4 uker siden. Venter ennå på mensen og håper den snart dukker opp. For en gangs skyld håper jeg den kommer fort. :)
 
Hei!
Når fikk dere mensen etter dere hadde mistet? Mistet i uke 20 og måtten ta en utskrapning for å få ut morkaka etterpå, men er usikker på når jeg kan vente mensen igjen. Har fått litt sterkere mensensmerter som jeg pleier å ha ved mensentidener, men kan det henge igjen etter fødsel eller kan jeg allerede få mensen tilbake nå?:S

Du kan få den tilbake allerede, men det betyr at du (mest sannsynlig) har hatt eggløsning alt.
Du trenger ikke vente på mensen før dere begynner å prøve igjen, heldigvis. :)
 
Hei!
Når fikk dere mensen etter dere hadde mistet? Mistet i uke 20 og måtten ta en utskrapning for å få ut morkaka etterpå, men er usikker på når jeg kan vente mensen igjen. Har fått litt sterkere mensensmerter som jeg pleier å ha ved mensentidener, men kan det henge igjen etter fødsel eller kan jeg allerede få mensen tilbake nå?:S

Mistet i uke 21, trengte ikke utskrapning. Fikk tr etter 6 uker
 
Mistet i uke 16 nå 29. november, ble satt igang da hjertet til vår lille gutt hadde sluttet å slå noen dager tidligere.. Fikk mensen tilbake 31. desember, med fyrverkeri som bakgrunnsmusikk :) Aldri gledet meg til mens før men nå vil vi bare prøve igjen :Heartblue
 
Gikk visst 5 uker og 2 dager fra fødsel til mensen kom tilbake.
 
Fått igjen mensen nå 10,5 uke etter fødsel. Lille ble født frisk til termin, og jeg ammet i 5 uker og pumpet det jeg orket i 4 uker til. Babyen min døde for en uke siden :(
 
Last edited:
Fått igjen mensen nå 10,5 uke etter fødsel. Lille ble født frisk til termin, og jeg ammet i 5 mnd og pumpet det jeg orket i 4 uker til. Babyen min døde for en uke siden :(

Kondolerer så utrolig mye. Det må være så ufattelig tungt når man får ett friskt og levende barn også dør det :Heartbigred Kan ikke helt forestille meg hvordan det er :( Sender varme klemmer.
 
Fått igjen mensen nå 10,5 uke etter fødsel. Lille ble født frisk til termin, og jeg ammet i 5 mnd og pumpet det jeg orket i 4 uker til. Babyen min døde for en uke siden :(
Kondolerer. For en grusom opplevelse.
 
Back
Topp