Mensen...

2barnsmammæ

Forelsket i forumet
Er det flere som ikke har fått mensen tilbake enda? (Føler jeg har skrevet dette før,men finner det ikke. Kan muligens være at jeg ikke har gjort det. Ammetåka er her :p )
 
Jeg har heller ikke fått den. Det er lenge siden jeg sluttet å amme på natta også. Jeg trodde den skulle dukke opp i forbindelse med det, men den gang ei. For ikke mange dagene siden leste jeg at det for mange tar 8-12 mnd etter fødsel før den dukker opp igjen. Jeg kjenner jeg er litt bekymret for at det er noe galt, men får meg ikke til å sjekke det opp helt enda.
 
Her kom den tilbake for to uker siden, ca 9 mnd etter fødsel. Sluttet å nattamme for rundt 3 måneder siden... Har også lest at det kan ta 8-12 måneder for noen.
 
Forrige gang kom den veldig fort,derfor ble jeg litt bekymret. Men er HELT ok at den ikke har kommet altså ;)
 
Har ikke fått den. Ammer på dagen bare, men ikke så mye nå lengre siden jeg har begynt å jobbe. Men jeg går på minipillen da, så det bidrar vel til å holde den borte. Helt greit :p
 
Fikk for første gang for ca 1 mnd siden, da var det nesten 9 mnd siden fødsel. Litt mindre enn vanlig, men nå kjennes det ut som den er på gang igjen :( Har ikke savna det!
 
Æsj nå har jeg fått også! Straks 10mnd siden fødsel, men går på minipille da!
 
Har ikke fått enda, over 10 mnd siden fødsel. Men, ammer natt og dag og går på minipille, så det er kanskje ikke så rart :p
 
Back
Topp