Mensen...

2barnsmammæ

Forelsket i forumet
Er det flere her inne som ikke har fått mensen? Er selvfølgelig glad for å slippe,men blir jo litt engstelig for at noe er galt... Har satt inn kobberspiral,så mulig det er normalt...
 
Ikke fått her heller. Ammer fremdeles en del på dagtid, men ikke natt og skal snart begynne å jobbe og da blir det jo enda mindre så kan jo hende den dukker opp snart!
Tror det varierer veldig når man går på prevensjon, noen får mensen sammenhengende og noen ikke i det hele tatt.. (Jeg begynte på minipille et par mnd etter fødsel)
 
Fikk den mer eller mindre nøyaktig 2 mnd etter fødselen. Har den akkurat nå.
Herregud jeg savner å være gravid...
 
Har ikke fått den ennå. Ammer en del fortsatt og går ikke på noen prevensjon.
Etter de to andre fødslene fikk jeg mensen tilbake etter 7 og 8 mnd. Straks 8 mnd siden fødsel nå så mensen er nok snart på tur. Har hatt noe mensensmerter den siste uka og følt meg litt oppblåst. :p
 
er nok normalt noen får den 2mndr etter og andre 1år etter.. jeg var en av de som fått den etter 2-3mndr etter alle 3 fødslene..
 
Har ikke fått ennå, men begynte på minipille to-tre måneder etter fødsel. Når man går på den er det vel vanlig å slippe unna! :p
 
Fikk den igjen 2 mnd etter fødsel, kan ikke si jeg hadde savna den
 
Med første fikk jeg den tilbake 7 mnd etter fødselen. Da var jeg ferdig med min del av permisjonen, og tilbake på jobb. Nå er det gått 7,5 mnd uten tegn til den, men om 3 uker er det tilbake på jobb, så da får vi se. Men, denne gangen har jeg hormonspiral så jeg er spent på om det utgjør noen forskjell :)
 
Ikke kommet her heller og det gjør absolutt ingenting.... ;-) Ammer fremdeles flere ganger i løpet av natta og regner med det er derfor....
 
Den har ikke kommet her enda heller. Jeg sluttet å amme på natta for ca to uker siden, så regner nok med den er i anmarsj snart.
 
Ikke kommet her heller og det gjør absolutt ingenting.... ;-) Ammer fremdeles flere ganger i løpet av natta og regner med det er derfor....
det gjør jeg også uten at det hjalp noen ting fullamma til snuppa var nesten 6mndr men fremdeles fikk ejg mensen etter 3mndr.. men noen er mer heldigere enn andre ;p
 
Fikk mensen i forrige uke også i syden av alle plasser haha. 8 mnd siden og blødde som en foss i ett par dager før det roet seg...
 
Fikk mensen i forrige uke også i syden av alle plasser haha. 8 mnd siden og blødde som en foss i ett par dager før det roet seg...
Å nei,det kommer vel til å skje med meg også... Skal snart,og hadde ikke tenkt på å ta med bind eller tamponger,så var bra jeg så dette nå ;)
 
Back
Topp