Mensen?

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Flere som fortsatt ikke har fått mensen tilbake? o_O Jeg ammer fortsatt, men det har blitt svært lite de siste 2-3 ukene, så forventer å få den snart..... Men den eneste ammingen jeg gjør er kveld/natt, og det skal visstnok være det som gjør at den ikke kommer tilbake :rolleyes: Jeg har jo kobberspiral, men begynner sannelig å vurdere å ta en graviditetstest for å være sikker...... :oops::eek: Man hører jo støtt om spiralunger :confused:

Ingen mensen her enda heller:)
Jeg ammer jo fortsatt en god del...
Jeg ville tatt en test om du tenker en del på det, bare for å avkrefte/bekrefte;)

Jeg ammer forsatt og ingen mens her :) min venninne fikk den 8 mnd etter fødsel og hun ammer kveld og natt :)

2015? ♡

Her kom mensen 4,5 mnd etter fødsel. Selv om jeg ammer mye. Hver 3-4 time om dagen og 4-5 ganger om natten :p Så snodig at den kom tilbake!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har heller ikke sett noe til tanta ennå. Kan bare holde seg unna ennå ei stund til synes nå jeg. Ammer en god del ennå, kveld/natt/morgen og 2-3 ganger på dagen.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg trodde jeg hadde fått den tilbake for noen måneder siden, men det var visst kroppen min som styrte på med noe anneto_O Ammer fortsatt masse, ca. 3-4 ganger i løpet av dagen + ammer når han skal legge seg og 4-5 ganger i løpet av hans natt (ca. 18:30-06:00). Med storesøster sluttet jeg å amme på natten ca. på denne tiden (7,5 mnd). Da skulle jeg tilbake i arbeid og det var ikke aktuelt å være oppe halve natten lenger. Da kom mensen tilbake i løpet av 2-3 uker.
Er ikke stas med mensen, men tror jeg hadde foretrukket den fremfor alle denne nattammingen altså :P Men så lenge jeg går hjemme så gidder jeg ikke stresse med noe avvenning, tar det som det kommer ;)

Du får ta en test for å være helt sikker... Så slipper du å tenke noe mer på det ;)

Nyt det sier jeg bare. Her var den tilbake 4 uker etter renselsen:angry Og det til tross for at jeg ammer mye.

Nyt det ;-) satt inn hormonspiral 1 april og har siden det vært to uker uten(!!!) mensen :'( så nyt, bare nyt :-D

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Her kom mensen tilbake sist mandag gitt... Etter 7 1/2 mnd... Jaja... Greit nok at den er tilbake, men det er jo litt drit å ha selve mensen i de dagene i mnd det står på... :(

Har ikkje hatt mensen på ordentlig, berre eit par små blødningar, men vil ikkje seie at mensen er tilbake. Men eg nyte det så lenge det vare:-)

Jeg fikk mensen igjen etter 4-5 mnd ca, men nå venter og venter jeg på den, er vel snart 50 dager siden sist.. Har vært så forsiktig også (tenkte ikke få flere), men om dette fortsetter må jeg vel ta en test.. andre gang var det vanlig syklus, tredje gang noen dager over og nå mange dager over... Ammer masse da, så kanskje det som gjør den ustabil...?

Ingen mensen, men det ammes hyppig enda, og ofte flere ganger på natten. Med storesøster nattammet jeg bare frem til hun var åtte uker(hun sov hele natten gjennom fra da), men tror mensen lot vente på seg i nesten et år likevel

Sent from my iPhone using BV Forum

Fikk mensen for noen dager siden :) Nå er vi nede på 1, kanskje 2 nattamminger og ingenting på dag.

Back
Topp