Mensen

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Noen som har fått mensen tilbake?
Jeg tror faktisk den er på vei her...sukk.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei heldigvis ikke.
Krysser fingre og tær for at den holder seg borte litt lengre..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er ikke ferdig med renselsen ennå... :-/ håper mensen holder seg borte ganske lenge
 
Renselsen er bare netopp ferdig her så håper jeg slipper unna en stund. Sist kom den tilbake etter at jeg sluttet å amme storebror da han var 2 mnd.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Er ikke ferdig med renselsen enda, men regner med den kommer like fort som med de andre to, dvs to uker etter at renselsen er ferdig, til tross for fullamming. Satser ikke på amming som prevensjon her i gården for å si det sånn!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei, heldigvis ikke:) Var ferdig med renselsen for 4 uker siden.
 
Sist gang fikk jeg mensen med en gang jeg sluttet å nattamme når hun var rundt 6 mnd.. nå venter jeg bare siden jeg har kuttet ammingen.. må være det eneste jeg savner ved å være gravid ;)
 
Lenge siden du fikk baby?
Har ikke fått min, han er 9 uker idag.


Mh

6 uker, har ikke fått den enda, men føler den er på vei...har "mens" følelse i kroppen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg fikk og en sånn "mensfølelse" her om dagen, men har ikke sett noe til den enda. 6 uker siden fødsel idag. Tante rød må gjerne holde seg unna leeenge! :)
 
Fikk også en "mensfølelse" for en stund siden, men har ikke sett no til den enda.. kan godt holde seg vekke en stund til ja :) får satt inn hormonspiral om 2-3 uker, så da kommer den vel etter det tenker jeg... 8,5 uker siden fødsel
 
Jeg har også kjent at det kriblet litt i eggstokkene et par ganger og trodd at mensen kom, men den uteble gitt. Kan jo hende det skjer ting og tang der nede, at det er i ferm med å normalisere seg eller no...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Fikk den tilbake akkurat på dagen det hadde gått seks uker etter ks. Men jeg har ikke ammet i det hele tatt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei, ikke enda. Heldigvis :) hun er ni uker og renselsen varte i seks uker. Så jeg krysser fingrene for at den ikke er like rundt hjørnet! Skal sette inn hormonspiral i juni, så den kan godt holde seg borte til da!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Idag, 6,5 uke etter fødsel kom den. Grr! Foreløpig har det heldigvis kommet veeldig lite da, men det gjør det vel første dagen.. Hvordan er det med tamponger nå, er det trygt? Har ikke vært på seksukerskontroll hos legen enda, nå tenker jeg den blir utsatt en ukes tid til ;)
 
Fortsatt ingen mens!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Var visst bare falsk alarm her. To dager med litt dråper bare. Håper den holder seg unna enda ei stund til! :)
 
Ikke her heller.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Å ja da :-@ den har jeg allerede hatt :-/ akkurat sånn som sist, så vidt 1 mnd etter renselsen kom mensen. Kroppen min er ikke med på den "har ikke mens så lenger en ammer" :-@ håpte selvfølgelig på at jeg skulle være litt mer heldig denne gangen men nei da :-@


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, den kom fort tilbake, gitt. 7 uker etter fødsel var den på plass igjen. Selv om jeg fullammer. (Renselsen varte i fire små uker, så det ble da i det minste et lite opphold.)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp