mensen

løvetann80

Forelsket i forumet
I går hadde jeg vondt i magen. Jeg trodde man slapp tante rød så lenge man ammet (hver 3t) om natta.. Skulle tro kroppen skjønte hintet, men Nei! I dag kom den tilbake, litt under 3mnd siden fødsel. Liker ikke! Flere som ammer og har fått tilbake mensen?
 
Fikk tilbake mensen nesten rett etter renselsen var over :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Like etter renselsen var over her også. Ca. 6 uker etter fødselen :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har ikke fått den enda, håper jeg slipper en stund til! Har og hørt man ikke får den igjen når man ammer?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mini er 3mndr i morgen, jeg fullammer og har mensen for andre gang nå:/ hadde håpet å slippe unna en stund til.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Er ikke garantert å ikke få mensen sjøl om man full ammer dessverre :( (kjedelig, ja!)
Jeg fikk ikke mensen/blødninger før jeg for 3 uker siden satt inn hormonspiralen (fikk blødninger 1 uke etterpå).. No har jeg hatt blødninger i 2 uker :/
Håper det snart stabiliserer seg, og håper mensen ikke kommer tilbake til jeg har tatt ut igjen spiralen! :)
 
fikk den nøyaktig 1år etter siste mens ;) for 2 uker siden

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Sist var jeg veldig heldig og slapp unna i nesten 9 mnd etter fødsel (!). Håper jeg kan vente en stund denne gangen også men man vet jo aldri.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hatt mensensmerter i et par dager nå, håper det bare er falsk alarm!
 
Renselsen min var over på 2 uker.. Mensen kom etter seks - til min store fortvilelse! Trodde jeg var "safe" så fikk en liten pregnancy-scare der ja...

Tenkte jo jeg skulle få slippe det hærket i vertfall 9 måneder til! Trivdes godt uten den ;) Kan ikke huske at jeg har hatt så innmari PMS tidligere heller- jeg har vært et skikkelig uvær når jeg har hatt! Tror kanskje samboern og skulle ønske han fikk noen måneder til uten han også x)
 
Back
Topp