Mensen

ELJAGA

Betatt av forumet
Har alle mensen igjen? Jeg går på ceracette, men ingen mens å se. Etter tidlegere

Ikke jeg:) men går på cerazette da:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Litt kjapp der...

Etter tidlegere svangerskap og ved start av ceracette begynte jeg med blødninger rimelig snart.

Fikk tilbake i november :)

babyjente 27 Juli ♡

Fikk tilbake i oktober.. Men nå er jeg sein med siste mens.. Så begynner å lure på om jeg er gravid igjen... Hadde ikke tenkt det så tidlig.. Er det vanlig at den er uregelmessig etter fødsel? Hadde 2 regelmessige sykluser, så nå på den tredje skulle jeg hatt mensen for nesten 2 uker siden..

Jeg har hatt uregelmessig mens.. Fikk den nå, og skulle hatt den for 3 uker siden.. og takk gud for det, kjente jeg begynte å bli litt svett:p

Prinsesse juli 2013

Fikk tilbake i oktober.. Men nå er jeg sein med siste mens.. Så begynner å lure på om jeg er gravid igjen... Hadde ikke tenkt det så tidlig.. Er det vanlig at den er uregelmessig etter fødsel? Hadde 2 regelmessige sykluser, så nå på den tredje skulle jeg hatt mensen for nesten 2 uker siden..
Uregelmessig mens er normalt ja. Men kanskje du skulle tatt en test ;) etter guttungen fikk jeg mens da han var fire mnd å ble gravid. Endte i sa. Ble gravid ca et halvt år etterpå å nå har jeg to :)

Denne gangen satt jeg inn hormonspiral før jeg fikk mensen å har spottet litt nå å da siden. Ikke noe regelmessig.

*Lillesøster 26.07.13♡*
*Storebror 20.12.11♡*
*Gifta oss 12.12.12♡*
(har vært *sønnfødt20.12/11*)

Fikk mensen 5 uker etter fødselen! Etter det fikk jeg mensen ca 2 gang i mnd.
Men nå har jeg ikke sett den siden november... Går også på cerazette :)
Fullammer også så skjønner ikke hvorfor jeg får(fikk) mensen hele tiden :angry3

Fikk mensen 5 uker etter fødsel og startet på cerazette fordi jeg fikk rubellavaksine rett etter fødsel og da skal du ikke bli gravid. Sluttet på cerazette i desember etter å ha spottet hver dag i over en mnd. Fikk mensen 12. desember og hadde 28. dag mens på tirsdag. Nå prøver vi å få nr to og jeg aner ikke når eggløsning har vært eller når jeg kan forvente at jeg får mensen igjen. Foreløpig er testene mine negative..

Back
Topp