Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk den igjen i går 8 uker siden fødsel.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Merket du noe på babyen da du fikk det igjen?
litt usikker, han har vært litt sutrete idag og spist ganske ofte egentlig :/ er det noen som har opplevd å miste melka pga mensen har kommet tilbake?? leste på et eller annet forum at noen få hadde opplevd det :/
Jeg fikk ikke lov til å begynne på det hvis jeg ammet.Jeg begynte på cerazette for 3 uker siden, og jeg fullammer. Mensen har heldigvis holdt seg langt unna enn så lenge Men hvis jeg husker riktig hadde jeg ikke mensen sist jeg gikk på cerazette heller
♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥
Jeg begynte å bli redd jeg mistet melka, men idag så virker det som om det har tatt seg opp igjen heldigvis skal på 6 ukers kontroll med lillesnuppa idag så kan høre litt med helsesøster om det
Jeg fikk ikke lov til å begynne på det hvis jeg ammet.
Jeg begynte på cerazette for 3 uker siden, og jeg fullammer. Mensen har heldigvis holdt seg langt unna enn så lenge Men hvis jeg husker riktig hadde jeg ikke mensen sist jeg gikk på cerazette heller
♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥
Jeg fikk ikke lov til å begynne på det hvis jeg ammet.
har begynt på cerazette jeg og nå, håper den forsvinner da men den gjør vel ikke det