Mensen...

MammatilE

Glad i forumet
Noen som har fått igjen mensen? Lillemor er 6 uker, har hatt 2 dager nå hvor hun har vært urolig, gråter, blir kjempeglad når jeg tar frem puppen, tar tak å suger et par ganger før hun spytter den ut å griner på nesen. I natt kom mensen :-(

Jeg fikk den igjen i går :( 8 uker siden fødsel.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

12 uker er lille gutt og jeg ammer ikke men har ikke fått mensen ennå. Skal til Kypros om to uker håper bare jeg ikke får den det nede.

Håper jeg slipper den en stund . Med de to andre, fikk jeg den igjen når jeg slutta med nattamming

Slutta å amme for nesten en mnd siden, men har ikke fått den tilbake likevel.. Syns den kan holde seg unna igrunn, har vært så deilig å slippe under graviditeten :) Og jeg trenger den ikke med det første :p

Jeg begynte på cerazette for tre uker siden, og fikk en menslignende blødning uka etter.
Lillegutt var da 8 uker når jeg fikk blødningen.
Men om dette var mensen eller pillene kan jeg ikke si.
Nå håper jeg at blødningene holder seg borte leeenge ;)

❤ Prinsen født 3.juli ❤

Her var det akkurat samme i går, en misfornøyd snuppe som ikke ville ta puppen skikkelig og jeg var redd jeg hadde begynt å miste melken, men når jeg våknet i dag hadde jeg fått mensen :( akkurat 7 uker siden fødsel :( fullammer så hadde håpet på litt lenger tid uten den.

❤❤❤

Jeg begynte på cerazette for 3 uker siden, og jeg fullammer. Mensen har heldigvis holdt seg langt unna enn så lenge:p Men hvis jeg husker riktig hadde jeg ikke mensen sist jeg gikk på cerazette heller;)

♥Termin 25.07.13-Prinsessa født 19/7-13♥

Merket du noe på babyen da du fikk det igjen? :p

litt usikker, han har vært litt sutrete idag og spist ganske ofte egentlig :/ er det noen som har opplevd å miste melka pga mensen har kommet tilbake?? leste på et eller annet forum at noen få hadde opplevd det :/

Jeg fikk dem igjen 6 uker etter fødselen:( Kunne godt holdt seg borte gitt... Nå ammer ikke jeg da så kanskje derfor den kom så fort tilbake?

9, member: 53040"]Jeg fikk dem igjen 6 uker etter fødselen:( Kunne godt holdt seg borte gitt... Nå ammer ikke jeg da så kanskje derfor den kom så fort tilbake?[/quote]

Tror det er litt Forskjellig fra person til person, jeg fullammer og det er bare 6 uler siden.fødsel å mensen er kommet :-P

litt usikker, han har vært litt sutrete idag og spist ganske ofte egentlig :/ er det noen som har opplevd å miste melka pga mensen har kommet tilbake?? leste på et eller annet forum at noen få hadde opplevd det :/

Jeg begynte å bli redd jeg mistet melka, men idag så virker det som om det har tatt seg opp igjen heldigvis :-) skal på 6 ukers kontroll med lillesnuppa idag så kan høre litt med helsesøster om det :-)

Jeg begynte på cerazette for 3 uker siden, og jeg fullammer. Mensen har heldigvis holdt seg langt unna enn så lenge:p Men hvis jeg husker riktig hadde jeg ikke mensen sist jeg gikk på cerazette heller;)

Jeg fikk ikke lov til å begynne på det hvis jeg ammet.

Jeg begynte å bli redd jeg mistet melka, men idag så virker det som om det har tatt seg opp igjen heldigvis :) skal på 6 ukers kontroll med lillesnuppa idag så kan høre litt med helsesøster om det :)

virker som jeg ikke har mistet den jeg heller :) hva sa helsesøster da?

har begynt på cerazette jeg og nå, håper den forsvinner da :P men den gjør vel ikke det ;)

Jeg fikk ikke lov til å begynne på det hvis jeg ammet.

Legen sa ikke noe om det til meg, og han veit at jeg ammer;) Har ikke hørt noe om at det er farlig:) Snuppa var bare litt grinete i starten når hun ammet og slik, men hs sa at det kunne være hormonen og at melka smake litt annerledes;)

Back
Topp