Mensen..

Rustad90

Glad i forumet
Altså atte, har dere regelmessig mens ennå?

Når emilie var ca 2mnd begynte jeg på ppiller. Og brukte de til hu var ca 7mnd, så for tre uker siden slutta jeg på de fordi jeg ville bytte merke. Så skulle jeg vente på en mens før j kunne begynne på de nye.
Nå har d gått over tre uker og det han ennå ikke kommet noen mens..??
Vi har jo brukt kondomer siden j slutta på pillene så j kan ikke se for meg at det bor noen i magen nå heller.
Men ja, noen som vet hvorfor det tar sånn tid? :confused::confused::confused:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tror det tar litt tid pga hormoner forstyrrer gjerne syklusen...
Se det ann litt,for som du sier er du neppe gravid,og da vil du nok få den snart :)

Har jo hatt skikkelig pms i tre uker nå :p stakkars sambo :p

Jeg fikk regelmessig mens rett etter at keg søutta å pumpe meg ca en måned eter hun var født. Begynnte på cerazette i januar. Det gikk fint først, men så begynnte jeg å blø i hytt og pine og bytta merke til loette. Nå er den regelmessig igjen, og merker ingen bivirkninger heller.
Du er sikkert ikke gravid :-) men jeg ville ikke venta så lenge med å sjekke det ut for det er jo greit at alt er som det skal :-) tipper du får mensen snart og at alt ordner seg :-) jeg gikk rett fra cerazette til loette uten pause forresten. Du kan sikkert begynne på p-pillene nå. Det eneste er at de ikke er sikre første uka.

Tror kanskje jeg skal ringe legen på mandag.. for j begynte på cerazette før mensen var kommet.. så har liksom ikke hatt mensen siden før j ble grav me ems..

Også er jeg redd de fucka til noe under keisersnittet kanskje.. går d ann?

Tror kanskje jeg skal ringe legen på mandag.. for j begynte på cerazette før mensen var kommet.. så har liksom ikke hatt mensen siden før j ble grav me ems..

Også er jeg redd de fucka til noe under keisersnittet kanskje.. går d ann?

Da kan det kanskje være greit å sjekke at alt er ok. Det kan jo hende at det bare tar tid, men kjedelig å gå å lure. Et vennepar fikk ei jente for tre år siden. Hun fikk ikke mensen tilbake og de prøvde lenge å bli gravid på nytt men fikk det ikke til for hun fikk aldri mensen. Det viste seg å være en filleting som legen så med en gang hun var der og hun fikk mensen tilbake og ble gravid med en gang etter det. Så jeg ville sjekket i tilfelle det er noe :-)
Har ikke så mye peiling på keisersnitt og om det kan fucke opp noe, men du har uansett gått gjennom et svangerskap og da er det mye som skjer i kroppen.

Har ikkje hatt mens på sikkert 4 mnd. :P (har hormonspiral)

Fikk aldri mensen tilbake før jeg fikk hormonspiral, og nå spotter jeg såvidt en gang i måneden :P Så kan dessverre ikke hjelpe...annet enn at jeg vet det kan ta flere måneder før man får mensen tilbake etter å ha slutten på p-piller. Hormonene skal ut og kroppen stabilisere seg før alt er på plass ;)

Hadde første mens etter fødsel foe halvannen mnd sia og nå kom den igjen:) kan være litt uregelmessig i førsten...

Jeg fikk mensen tilbake litt før snuppa ble 6 mnd, kjedelige greier...:-)

Jeg har enda ikke fått mensen tilbake. Med storebror gikk det 8-9 mndr etter fødselen før jeg fikk tilbake menstruasjonen. Det er sikkert ikke noe å bekymre seg for, men dersom du stresser med dette, er det helt sikkert fint å ta det opp med legen.

Snakka me legen og han sa d bare var å vente... blææh..

tre uker uten mens etter hormonell prevensjon er jo ikke lenge i det hele tatt.

Du får bare nyte det :-) ikke noe å trakte etter sånn egentlig...men skjønner at du vil ha den regelmessig :-)

tre uker uten mens etter hormonell prevensjon er jo ikke lenge i det hele tatt.
Kanskje ikke, men når jeg sluttet når vi ville bli gravid fikk j mensen etter tre dager også var den regelmessig.. så bare ble litt skeptisk...

får man mensen når man er sterilisert? :eek: Litt kjipt når det i grunn er helt unødvendig :p ;)

Ja, de fjerner ikke livmoren, har de samme hormonene som før, bare at egglederne er klippet;)

Kanskje ikke, men når jeg sluttet når vi ville bli gravid fikk j mensen etter tre dager også var den regelmessig.. så bare ble litt skeptisk...

Ja, det skjønner jeg =)
Men det skjer vanvittig mye med en kropp etter en graviditet og :D

Back
Topp