Mensen

Ladybaby

Flørter med forumet
Hei
Jeg fullammer, har enda ikke fått mensen. Babyen min er nå 4,5 måned gammel ca. Noen andre i samme båt? Lurer veldig på når den kommer tilbake jeg, ikke det at jeg savner den...hehe..

Det samme her. Jeg skal starte på minipillen nå og er spent på hva som skjer da.

4 1/2 mnd siden fødsel her og fullammer, og i går kom tanta.. ganske så uanmeldt :) Men blir godt å få kroppen i gang igjen så kanskje det blir lettere å få en lillesøster eller lillebror 

Eg fullammer og har hatt minimens i 2 måneder. I går kom den for fullt. Den kommer som oftest ikke tilbake før en er ferdig med fullamming eller til en feks slutter nattamming og det går mer enn 6 timer mellom amminger

Mensen kom ikke selv da jeg begynte å delamme... Nå har jeg begynt på minipillen og har enda ikke fått noen mens. 
Men det bekymrer meg ikke så voldsomt. Skal ikke ha flere barn heller, så den får komme når den kommer. Eller ikke. 
(Tok to tester for å sjekke om jeg var gravid - men de var negative, så ikke derfor den ikke kommer ihvertfall.) 

Jeg fullammer fortsatt og har heller ikke fått tilbake mensen, men er bare lykkelig for det enda;-) Ikke et savn for å si det sånn! Lillegutt er snart 4,5 måneder. Fra siste kveldsmåltid til neste måltid på morgenkvisten går det oftest 10-11 timer, så det går mer enn 6 timer i alle fall.

ingen mens her heller. fullammer nesten, har begynt med pittelitt grøt, men går sjelden mer enn 4 timer mellom amminger. bruker cerazette pillen også, så kan vel ha noe med det å gjøre også. 

Fullammer og ingen mens :)

Jeg gir grøt til kvelds, så har vel ikke lov til og si vi fullammer.. MEN jeg ammer like mye som jeg gjorde før grøt ;-p og ingen tante her :-D

delammet i 3 måneder, og begynte på Carasette ( skrives kanskje ikke sånn) for 2 måneder siden og har enda ikke fått igjen tanta. Får man ikke mensen når man går på pillen? Sist kom den tilbake akkurat 2 måneder etter fødsel. å nei, jeg er IKKE gravid;)

Lambi`83 skrev:
Fullammer og ingen mens :)

Samme her. Har gått på Cerazette i 1,5 mnd, men ingen mens likevel :)

Noen som har fått mensen og som har merket nedgang i melkeproduksjonen?

Back
Topp