Mensen?

Eldorado

Forumet er livet
Det er nå 5 uker og to dager siden jeg fødte Andreas, og i helga fikk jeg plutselig en ganske stor blødning igjen. Som om jeg skulle fått mensen tilbake, er det mulig? Er ikke det VELDIG tidlig? Jeg full ammer, men har ikke begynt på noe prevansjon eller noe enda.

Man blør vel ikke så friskt, og mye blod så langt ut i renselsen eller?

Ganske sikker på at jeg fikk mensen i går...
Jenta var 5 uker i går.
Var vell ikke helt ferdig med renselsen heller, men i går kom det rødt friskt blod?! :/
Er fortsatt det i dag. Var sur og søtsugen i hele går. Skjønte hvorfor da jeg gikk på do :p

Ganske sikker på at jeg fikk mensen i går...
Jenta var 5 uker i går.
Var vell ikke helt ferdig med renselsen heller, men i går kom det rødt friskt blod?! :/
Er fortsatt det i dag. Var sur og søtsugen i hele går. Skjønte hvorfor da jeg gikk på do :p

Fikk mensen i dag... 8 uker etter fødsel.... men jeg ammer ikke, så var vel forventet å få den tidlig.. 

Jeg fullammer, men fikk mensen etter bare 4 uker.. det skal vel ikke være mulig? :P uflaks

Ikke sikkert det er mensen hos noen av dere; det er jo vanlig at det kommer en ekstrablødning noen uker etter at renselsen har stoppet opp, fordi skorpene der morkaka var festet løsner. Det blør friskt i alle fall.

Jeg fikk mensen forrige uke, blødde i en uke. Ammer ikke så var forberedt på at mensen ville komme tidlig. Hadde noen intense kramper i magen!! Trodde jeg skulle føde igjen :P 

Back
Topp