Nitah_87 Andre møte med forumet 18 Apr 2007 #1 Korti fekk dokkor mensen tilbake etter fødselen? Kor lang tid tok det fra dokkor slutta å amma? Eg slutta heilt å amma då han var 7 mnd. Siste 2 mnd før det, så fullamma eg ikkje. Han blir snart 1 år og mensen har ennå ikkje komt tilbake..
Korti fekk dokkor mensen tilbake etter fødselen? Kor lang tid tok det fra dokkor slutta å amma? Eg slutta heilt å amma då han var 7 mnd. Siste 2 mnd før det, så fullamma eg ikkje. Han blir snart 1 år og mensen har ennå ikkje komt tilbake..
Læjfærn Forumet er livet 18 Apr 2007 #2 Det tok nok 1 mnd eller 2 fra jeg hadde sluttet å amme til den var tilbake[:)]
jas Forumet er livet 18 Apr 2007 #3 jeg ammer fortsatt litt og fikk mensen på fredag... Har ikke fullammet på 5 mnd...
~~KASI~~ Glad i forumet 18 Apr 2007 #4 2 mnd etter fødselen kom min. men d er vanelig at mensen bruker lenger tid (av og til) om en ammer eg ammet lite [:(]
2 mnd etter fødselen kom min. men d er vanelig at mensen bruker lenger tid (av og til) om en ammer eg ammet lite [:(]
Mamma-03-06-13-17 Forumet er livet 18 Apr 2007 #5 Jeg fikk mensen da Eline var 8 mnd gammel. Da ammet jeg henne 7 ganger for dag ca! Ammet henne til hun var 15 mnd! Fikk mensen da Endre var ca 8mnd, sluttet å amme da han var 9mnd!
Jeg fikk mensen da Eline var 8 mnd gammel. Da ammet jeg henne 7 ganger for dag ca! Ammet henne til hun var 15 mnd! Fikk mensen da Endre var ca 8mnd, sluttet å amme da han var 9mnd!
Nitah_87 Andre møte med forumet 18 Apr 2007 #6 Så det e normalt me andre ord? Syns det begynne å ta litt lange tid..