• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Mensen!

Liliea

Glad i forumet
Har dere fått igjen mensen ennå?.Sluttet å amme for noen uker siden .
Tar det lang tid før den kommer igjen mon tro?

Sist fikk jeg den da jeg forsatt fullammet på 6 mnds dagen til guttungen.
Men nå har jeg enda ikke fått den.

Ikke enda og håper ikke den kommer tilbake før ammeslutt. (tidligst:P) hehe!
Har fått resept på cerazette p-pillen, men etter å ha hørt om at noen får blødninger i hytt og pine har jeg ikke fått meg til å begynne med dem...:/

Men er iallefall godt å unnslippe, enn så lenge!emoticon

Ingen mensen her heller enda:) har hatt litt blødning av ceracette pillene jeg tar innimellom når jeg husker det:p

Ingen mensen, og ingen blødning enda, har fått på cerazette siden januar:)

Har ikke fått tilbake mensen enda emoticon
Fikk også resept på cerazette, men har ikke orket å begynne enda på det av frykt for blødninger. Nyter tiden uten emoticon 

Edit: Fullammer fortsatt

Jeg fikk igjen mensen på 3 mnd dagen til snuppa. Tredje gangen jeg har mensen nå...blæh. Fullammer, også om natta - så kjipt at den kom så fort.

Her fikk jeg mensen for første gang 16.mai.... Hadde glemt hvor kjedelig det egentlig er!!
Jeg ammer ikke... :o)

Tja si det du..her er den ikke tilbake enda, ammer men har ikke fullammet siden han var fire mnd. Kjenners ut som tanta er på tur, men har ikke sett noe til henne enda..vet ikke hvor vanlig det er jeg men..gjør ikke noe at hun uteblir litt til, hun er ikke akkurat savnet :)

Ammer, men tanta kom tilbake etter ca 3 mnd :(

her hara "tante rød" vært på besøk maaange ganger allerede :-/ men jeg ammer ikke,men alikevel..kunne holdt seg vekk noen mnd tild :-D

Nei ikke her heller enda. Fullammer og kan egentlig klare meg uten den i sommer for å si det sånn:)

Fikk den igjen etter 3, 5mnd... :(
Pumper ennå..
Den kunne gjerne holdt seg borte myye lenger...

Back
Topp