Mensen

Tror vi alle er enige om at mensen SUUUUUCKS!![8D]

ORIGINAL: Tihii89

er vel ikke noe tvil om det nei[;)]

ORIGINAL: Tihii89

Er enig der, men det suuucks enda mer å ikke få den [:o](...med mindre det betyr at man er gravid!![:D])Tenk på hvis du plutselig slutter å ha mensen og VET at du ikke er gravid?? Hvordan ville du reagert?? Jeg hadde flippa helt jeg da...

fått tilbake for lengst[:'(][:'(][:'(]

ORIGINAL: stavanger87

ORIGINAL: SeptemberMamma2010

Siden jeg ikke ammet, så begynte jeg på p-piller etter 6 uker, så da fikk jeg jo mensen nokså fort :)

samme her! men nå har jeg hoppa over mensen 2 ganger fordi det ikke "passet" å ha det. det vil jo si at man begynner rett på neste brett. så nå sitter jeg å venter på mensen og den har ikke kommet enda jeg skal jo begynne på nytt brett på mandag så hvis jeg ikke har hatt mensen innen det så må jeg ta en test!
hjeeelp....! ikke klar for flere enda jeg altså. har jo kun hatt sex 2 ganger etter fødsel fordi det er vondt og gått på pilla hele tia så hvis det skulle være noe nå så vet jeg ikke hva jeg gjør[8D]

Gjør det vondt å ha sex? det er jo ikke bra. sånn kan du jo ikke ha det! Hva er problemet? Trikset her ble masse glidemiddel (hvis tørrhet er problemet..)

Heldigvis ikke fått det her heller enda! [:)]

Minien er 4 måneder og 3 uker, og jeg fullammer

Back
Topp