Mensen...

jeg fødte 8 des og fikk mensen 12 januar [&:]

Jeg fødte 3.des, men ikke sett noe til tanta enda[:D]

EDIT: skulle jeg aldri sagt...tanta kom i natt[:'(][:@] Uff, trodde det skulle hjelpe å amme jeg, men jeg ammer vel ikke nok[&o] Kunne tenkt meg at mensen ble helt borte egentlig. Var så deilig å være kvitt det i nesten 1 år nå..

aner ikke! amming bruker å holde den vekk en stund. jeg amma storebror i 8,5 mnd og fikk ikke mensen før han var 8 mnd [:D]

håper den ikke kommer tilbake på en stund enda!

ORIGINAL: Ritamor 26

Er vel heldig jeg da [:D]

Veldig heldig [:D]

Med min første sønn fikk jeg ikke mensen tilbake før etter 10 mnd

Sist holdt den seg borte i 1 år (like lenge som jeg ammet) Håper den holder seg vekke like lenge denne gangen også [:)]

sist var den borte så lenge jeg ammet[:)]

Fikk de 31 januar. Fødte 29 november. Jeg ammer ikke.

Sist kom den etter 1 år, men begynte på pilla i dag så mulig d har påvirkning? [8D]

fikk den tilbake noen uker etter jeg sluttet å amme sist.

denne gangen kan den bare holde seg borte også[:D]

Jeg sluttet å amme og pumpe på mandag... og i dag så var den her... tipper det er den iallefall... mini er 5 uker og jeg sluttet å blø for ca 2 uker siden...

Sist fikk jeg den tilbake etter ca 8 måneder, jeg ammet da [:)] Og ble gravid igjen etter første mens så da forsvant den på ny! [:D] Hærlig å være uten og håper den holder seg borte like lenge denne gang! [:)]

Jeg har ikke sett noe til den enda, men er snart ferdig med førts pille brett, så da kommer den vel da??

sist fikk jeg den ikke før ETTER nr 2[8D] så gikk hvertfall 2 år uten mensen. veldig deilig!!!! har ikke fått den igjen enda, fødte 13. desember. og savner den ABSOLUTT ikke!!!

ORIGINAL: marihøna30

Jeg har ikke sett noe til den enda, men er snart ferdig med førts pille brett, så da kommer den vel da??

er d cerazette du går på? jeg fikkd en ikke selv om jeg gikk på den[:)]

ORIGINAL: Frihet

ORIGINAL: marihøna30

er d cerazette du går på? jeg fikkd en ikke selv om jeg gikk på den[:)]

samme her. Jeg gikk også på cerazette en stund mellom graviditetene, men fikk ikke mensen fordi nei [;)]

Jeg fikk tante rød i dag.. FY F så vondt jeg har.. [:@][:(]

Back
Topp