Mensen!!

babymagen90

Glad i forumet
Jeg har hatt mensen to ganger før etter fødsel og dette er 3 gangen... Denne og sist gang blør jeg jo som en gris! Jeg må jo på do og skifte hele tiden[:-] Har ikke så veldig mensensmerter som jeg hadde før jeg ble gravid.. Men kommer det til å bli bedre etter hvert?

henger meg på denne... har det på akkurat samme måten. men kan si såpass at jeg fikk kraftigere blødninger etter en sa jeg hadde. Så tror det er en mulighet for at det kommer til å fortsette sånn[&:]

ORIGINAL: Spinnvill badeand

Har ikke fått den enda jeg.....bruker det å gå laaang tid før man får tilbake når man fullammer? Ikke kan jeg få satt inn hormonspiral heller før den er tilbake.

Hvorfor ikke??
Jeg satte da inn min mens jeg amma og lenge før jeg fikk mensen...

Men har da hatt den to ganger på 14 dager nå, og det må jeg si er ganske drit...

Men merka veldig forskjell på mensen før og etter førstemann ja.
Mye mere, lengre og vondere!

første jeg hadde var litt laber, andre var SVÆR - type - grønne tamponger var for lite, og den varte i 10 dager... og siste gang nå var den med minst drit jeg har hatt siden jeg fikk mens tror jeg.
Til vanlig blør jeg slik at rosa Tampong holder i 1-2 timer på de værste dagene, så blør en del fra før også... Men tok kaka i jula altså. men denne gangen var det altså mye mindre - så her går det opp og ned

Back
Topp