Mensen??

Veroniceen

Glad i forumet
Har alle fått tilbake tante rød? Jeg kjønner ikke hvorfor jeg ikke har fått det enda, jeg ammer jo fortsatt, men ikke fullt... Hun får grøt morgen og kveld og middag midt på dagen. Ikke er jeg gravid heller, har tatt test...

Lucky you!

Har fått den for lenge siden!

fikk den etter 6 uker med begge 2.. bare nyyyt det!

Ikke fått enda. Sist fikk jeg etter 5,5 mnd. En venninne av meg fikk den ikke før datteren var godt over ett år.

fikk den dagen etter spiralen var satt inn. Hadde den i 3 mndr! Nå får jeg den annenhver uke og har den i 12 dager. HATER DET! Før hadde jeg den maks 3 dager. Men etter Aurora ble født var den på besøk i 8 mndr i strekk! Måtte operere da, tilslutt.

ORIGINAL: LilleSitron

Lucky you!

Har fått den for lenge siden!

jeg har fått den hver gang jeg har startet på cerazette.. men ikke utenom :p Så har hatt den 2 ganger etter fødselen... *bank i bordet*

Vil ikke si jeg har fått den tilbake,hatt noen små blødninger innimellom,men går på cerazette.begynte på de ca 3 uker etter fødsel. Noen får den ikke tilbake før 1år så ingenng er unormalt[:)]

Den har ikke kommet tilbake. Deilig [:D] Og jeg vet jeg ikke er gravid. Men jeg ammer fortsatt på natten og, tror det har litt å si og. Synes å huske at jeg har lest det et sted.. Eller er det bare noe jeg har drømt? [;)]

jeg har heller ikke fått den og fullammer heller ikke lenger.. Jeg er superglad så lenge den holder seg unna

har ikke kommet hit ennå. Kan godt holde seg borte og [:D]

ORIGINAL: mormarion

fikk den dagen etter spiralen var satt inn. Hadde den i 3 mndr! Nå får jeg den annenhver uke og har den i 12 dager. HATER DET! Før hadde jeg den maks 3 dager. Men etter Aurora ble født var den på besøk i 8 mndr i strekk! Måtte operere da, tilslutt.

Fikk du noen gang greie på hvorfor dette skjedde?Jeg har det på samme måte,men jeg har ikke spiral. Bruker p-piller!

ORIGINAL: Siljenta

har ikke kommet hit ennå. Kan godt holde seg borte og [:D]

[:D]

ja fikk den for leeeege siden he he

Nei jeg har ikke fått den. Forrige gang kom den et par uker etter jeg sluttet helt å amme, ca 10 mnd etter fødsel så det blir kankje det samme denne gangen også? (Går ikke på noen piller.... Bruker kondom vi så jeg er ikke gravid. [;)])

heldig du da!!! fikk den etter 4 mnd..[:@] så ja, bare nyt det![:D]

Jeg har heller ikke fått den, enda jeg ammer bare to ganger i døgnet. Er heller ikke gravid. Men går på cerazette, og en av bivirkningene kan være at man ikke får noen blødninger.

Med førstemann tok det rundt et år før jeg fikk den tilbake. Og da hadde jeg sluttet og amme helt ca 2-3mnd før. Sluttet også på cerazette omtrent samtidig som jeg sluttet og amme

ikke fått den enda jeg heller..ammer natta og litt på dagen, oxo går jeg på minipilla

ORIGINAL: tonii80

jeg har heller ikke fått den og fullammer heller ikke lenger.. Jeg er superglad så lenge den holder seg unna

Back
Topp