Mensen tilbake

supermom

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Da er mini 8 mnd og mensen har endelig kommet tilbake. Kan ikke si jeg har savnet den :p

Vi har bestemt oss for å prøve på en til nå,noen andre som allerede prøver på en til ?:D
 
Vi ønsker også å lage et barn til, ønsker tette barn :) men venter fortsatt på mensen...
 
Hører egentlig til Juli, men fødte i Mai så føler jeg hører litt til her også! :wacky: Vi prøver på en til. Fikk tilbake eggløsning etter at jeg sluttet å amme rundt 5 mnd, ble gravid på første forsøk, men mistet i uke 7, så nå prøver vi igjen :D

Har du hatt eggløsning enda, eller venter du? :)
 
Hører egentlig til Juli, men fødte i Mai så føler jeg hører litt til her også! :wacky: Vi prøver på en til. Fikk tilbake eggløsning etter at jeg sluttet å amme rundt 5 mnd, ble gravid på første forsøk, men mistet i uke 7, så nå prøver vi igjen :D

Har du hatt eggløsning enda, eller venter du? :)

Det var trist :(Men bra dere prøver igjen:D
Hadde det før mensen som kom men merket ikke noe av den som jeg har gjort tidligere :wacky:Fikk beskjed att jeg skal ha konisering( i morgen) Så må utsette prøvinga en mnd men det er jo ikke så lenge :)
 
Det var trist :(Men bra dere prøver igjen:D
Hadde det før mensen som kom men merket ikke noe av den som jeg har gjort tidligere :wacky:Fikk beskjed att jeg skal ha konisering( i morgen) Så må utsette prøvinga en mnd men det er jo ikke så lenge :)
Ah så kjipt, men bra de tar det nå! Da satser vi på fulltreffer neste runde :p Masse lykke til i morgen! Jeg kjenner ei som har gjort der, hun sa det gikk mye bedte enn forventa.
 
Allerede gravid her :Heartred fikk mensen da lille var 6 måneder - etter mer fast føde og mindre amming.
Skjedde fort denne gangen :hilarious:
 
Føler alle rundt meg har både mensen og ny baby i magen! :D så spennende! Ammer mindre nå enn tidligere, men fortsatt noe nattamming. Og det har visst litt å si for når eggløsning kommer tilbake. Men jeg får bare være tålmodig! :)
 
Føler alle rundt meg har både mensen og ny baby i magen! :D så spennende! Ammer mindre nå enn tidligere, men fortsatt noe nattamming. Og det har visst litt å si for når eggløsning kommer tilbake. Men jeg får bare være tålmodig! :)
Ja jeg måtte kutte all amming før noe skjedde! Var ikke på grunn av det at jeg kuttet ammingen altså, det var av andre årsaker, men jeg gikk jo rundt å venta og venta på at det skulle sette i gang igjen :hilarious:
 
Ah så kjipt, men bra de tar det nå! Da satser vi på fulltreffer neste runde :p Masse lykke til i morgen! Jeg kjenner ei som har gjort der, hun sa det gikk mye bedte enn forventa.

Konisering ble utsatt da jeg har mensen noe de visste... vente enda lenger på prøvinga...Er på dag 7 med mensen nå blør kraftig enda :wideyed: Hadde bare lyst å bli ferdig med den koniseringa :arghh:
 
Konisering ble utsatt da jeg har mensen noe de visste... vente enda lenger på prøvinga...Er på dag 7 med mensen nå blør kraftig enda :wideyed: Hadde bare lyst å bli ferdig med den koniseringa :arghh:
Å nei så kjedelig! Kan ikke se for meg det er noe hyggelig å gå vente på et sånn inngrep.
Det er ingenting de kan utsette til eventuelt svangerskap er over?
 
Å nei så kjedelig! Kan ikke se for meg det er noe hyggelig å gå vente på et sånn inngrep.
Det er ingenting de kan utsette til eventuelt svangerskap er over?


Nei det et noe de må gjøre nå siden jeg har gått med grove celleforandringer fra starten av mitt siste svangerskap, baby er 9 mnd nå og jeg har den type hpv som kan bli kreft :(
 
Nei det et noe de må gjøre nå siden jeg har gått med grove celleforandringer fra starten av mitt siste svangerskap, baby er 9 mnd nå og jeg har den type hpv som kan bli kreft :(
Så kjedelig! Hvis det er til noe hjelp så har venninna mi blitt kvitt celleforandingene og i ny prøve er det ikke blitt gjort funn av hpv. Så det er håp for at sykdommen brenner seg selv ut etter å ha vært aktiv! Masse lykke til, håper spira sitter på første pp :Heartred
 
Back
Topp