Mensen tilbake

En tråd i 'Mai 2020' startet av supermom, 22 Jan 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. supermom Forelsket i forumet Maiblomstene 2020

Da er mini 8 mnd og mensen har endelig kommet tilbake. Kan ikke si jeg har savnet den :p

Vi har bestemt oss for å prøve på en til nå,noen andre som allerede prøver på en til ?:D

• Hjertelig Hjertelig x 2
  2. Livvea Forelsket i forumet Maiblomstene 2020

Vi ønsker også å lage et barn til, ønsker tette barn :) men venter fortsatt på mensen...

• Hjertelig Hjertelig x 1
  3. Starflower Elsker forumet Himmelbarn Oktoberbarna 2021♡

Hører egentlig til Juli, men fødte i Mai så føler jeg hører litt til her også! :wacky: Vi prøver på en til. Fikk tilbake eggløsning etter at jeg sluttet å amme rundt 5 mnd, ble gravid på første forsøk, men mistet i uke 7, så nå prøver vi igjen :D

Har du hatt eggløsning enda, eller venter du? :)

4. supermom Forelsket i forumet Maiblomstene 2020

Det var trist :(Men bra dere prøver igjen:D
    Hadde det før mensen som kom men merket ikke noe av den som jeg har gjort tidligere :wacky:Fikk beskjed att jeg skal ha konisering( i morgen) Så må utsette prøvinga en mnd men det er jo ikke så lenge :)

5. Starflower Elsker forumet Himmelbarn Oktoberbarna 2021♡

Ah så kjipt, men bra de tar det nå! Da satser vi på fulltreffer neste runde :p Masse lykke til i morgen! Jeg kjenner ei som har gjort der, hun sa det gikk mye bedte enn forventa.

6. Frk.strikk Forelsket i forumet Maiblomstene 2020 Septemberlykke 2021 Junilykke 2020 ♡

Allerede gravid her :Heartred fikk mensen da lille var 6 måneder - etter mer fast føde og mindre amming.
    Skjedde fort denne gangen :hilarious:

7. Livvea Forelsket i forumet Maiblomstene 2020

Føler alle rundt meg har både mensen og ny baby i magen! :D så spennende! Ammer mindre nå enn tidligere, men fortsatt noe nattamming. Og det har visst litt å si for når eggløsning kommer tilbake. Men jeg får bare være tålmodig! :)

8. Starflower Elsker forumet Himmelbarn Oktoberbarna 2021♡

Ja jeg måtte kutte all amming før noe skjedde! Var ikke på grunn av det at jeg kuttet ammingen altså, det var av andre årsaker, men jeg gikk jo rundt å venta og venta på at det skulle sette i gang igjen :hilarious:

• Liker Liker x 1
  9. supermom Forelsket i forumet Maiblomstene 2020

Konisering ble utsatt da jeg har mensen noe de visste... vente enda lenger på prøvinga...Er på dag 7 med mensen nå blør kraftig enda :wideyed: Hadde bare lyst å bli ferdig med den koniseringa :arghh:

10. supermom Forelsket i forumet Maiblomstene 2020

Gratulerer:Heartpink Blir ikke store aldersforskjellen der da :happy:

11. Starflower Elsker forumet Himmelbarn Oktoberbarna 2021♡

Å nei så kjedelig! Kan ikke se for meg det er noe hyggelig å gå vente på et sånn inngrep.
    Det er ingenting de kan utsette til eventuelt svangerskap er over?

12. supermom Forelsket i forumet Maiblomstene 2020

Nei det et noe de må gjøre nå siden jeg har gått med grove celleforandringer fra starten av mitt siste svangerskap, baby er 9 mnd nå og jeg har den type hpv som kan bli kreft :(

13. Starflower Elsker forumet Himmelbarn Oktoberbarna 2021♡

Så kjedelig! Hvis det er til noe hjelp så har venninna mi blitt kvitt celleforandingene og i ny prøve er det ikke blitt gjort funn av hpv. Så det er håp for at sykdommen brenner seg selv ut etter å ha vært aktiv! Masse lykke til, håper spira sitter på første pp :Heartred

Del denne siden