mensen tilbake ?

h eidi

Betatt av forumet
jeg blødde i ca 4 uker etter fødselen..så stoppet det opp.. men nå har jeg plutselig begynnt å blø såpass igjen at jeg må bruke bind..  nå er det 6 uker siden jeg fødte..  jeg ammen ikke da, men pumper meg.. produksjonen gikk litt ned, fant ikke tid til å pumpe å det ble mindre melk. men nå er pappan også hjemme en stund så nå  har jeg pumpa hver 2 - 3 time for å få opp produksjonen igjen. føler det går bra og kommer mer melk.. kan det være at den lille perioden jeg ikke fikk pumpa ver nok til at mensen kom tilbake ? noen andre som har merka noe?

Fikk mens etter ca 4,5uker jeg. jeg full ammer men har for lite melk. hve ikke om det har noe å si at man mister melka å får til bake mensen.

På søndag er det 7 uker siden fødsel, og ingen tegn til mens.
Men tror jeg har hatt eggløsning, for jeg bruker å ha menssmerte når eggløsningen kommer.
Håper jeg slipper mensen mens jeg ammer.
Krysser fingrene på det.....[;)]

Æsj aza..[:'(] etter 7 dager på Cerazette så kom mensen t meg idag..[:'(][:'(][:'(][:(]
Og jeg oxo full-ammer...

Jeg får innimellom litt blødninger 1 dag eller 2 også stopper det!!! også kan jeg få det igjen uken etter!!! irriterende....

En hver blødning som kommer 14 dager etter at renselsen er over regnes som mens, så det kan tyde på at det er mensen du har fått ja..[&:]

jeg har ikke fått tilbake enda og jeg ammer ikke..

Back
Topp