mensen tilbake etter p-piller

miss85

Flørter med forumet
Hei!
Jeg bare lurer på hvordan det var med dere her inne? Hvor lang tid tok det før dere fikk tilbake mensen etter dere hadde sluttet med p-pillen? Sluttet med den for noen uker siden, så normalt skal jeg ha mensen om ca en uke .. men det er jo ikke sikkert skjer ..

Dette lurer jeg også på. Er på dag 35 nå jeg, og ingen tegn til mens annet enn at jeg har vondt i magen og bare tror den skal dukke opp hele tiden. Blir litt sprø av dette her!

Har hørt om folk som har ventet i 2-3 måneder. USJ!

føles som jeg har ventet en evighet nå .. det føles som flere måneder siden jeg sluttet på pillen [:-]
bast: Så koselig da. Det var vel planlagt?
Kan jo skje flere det da, bli gravid før man får tilbake mensen .. kan jo hende det har skjedd deg også monicababe, siden du ikke har fått mensen ennå og har vondt i magen [:D]

For noen år siden da jeg sluttet på p-piller kom ikke mensen tilbake før etter 6 måneder

Jeg har testet og fått negativt svar, så jeg tror bare at jeg er av dem som må vente en stund før tanta kommer. Har funnet ut at det er dag 36 i syklusen nå. telte på nytt. Begynner å bli lenge synes jeg.

kan man være gravid uten symptomer da? Høres rart ut!

Jeg fikk menes 28 dager etter, og har hatt den regelmessig(28 dager) hele tiden etter pilleslutt i juli.

hei monicabebe! en test kan bli negativ vist en æ gravid a vist du he brukt p-pille.de kan ta tid før an slår ud positivt vist du æ dæ.va en homeopat som sa dæ til meg.hu hadde opplevd at ei hadde blitt gravid,mn testane både sjå legen å haima va negative,mn u hadde flaire symptom.trur faktiskt at de gjekk 5 måna før legen endele va enige mæ homeopaten om at hu va gravid.mn som sagt lykke til uansitt[:D] sga ikkje væra lett alltid

Jeg fikk mensen på dag 38 etter at jeg slutta med pilla. Etter det har syklusene mine vært 34,30 og 32 dager. Jeg er spent på hvor lang den blir denne gangen.Håper at tanta ikke dukker opp før om ett års tid [:D]

Men da kan jeg dra den sluttning at jeg ikke bør være for glad hvis jeg ikke får mensen neste uke, kan hende den bare er litt treig .. har vel egentlig ikke noen store forhåpninger til å bli gravid denne måneden heller jeg .. har vel blitt dårlig ([:@]) med sengekos her .. samboeren har fått noe betennelse greier i skuldra så har det litt vondt atte .. får vel prøve å vise litt forståelse her, selv om jeg må vente en måned til .. (eller sikkert lenger ..)

Back
Topp