Mensen smerter

Mammalykke123

Ble mamma til verdens fineste prins ❤️ 03.02.2015
jeg er 5+2 og hver kveld så får jeg sikkelig mensen smerter, noen andre som har det slik?
Har også ingen symptomer, veldig rart siden jeg hadde kraftig hg sist svangerskap.
Testene mine stiger, så hcg er tydeligvis bra... Tok en cb med uke i dag som viste 3+.
Føler meg ikke gravid, så er sikkelig beskymret. Jeg ammer enda, å har lest det kan gi kynnere, men er det normalt så tilig?

Jeg er også 5+2 og har hatt en del mensensmerter i magen. Ikke så mye de to siste dagene, men en del på kveldstid før det. Utenom dette har jeg ikke veldig mange symptomer. Litt ømme pupper av og til, og oppblåst mage. Men føler meg ikke like gravid hver dag. Men jeg antar at jeg fortsatt er det, i og med at jeg ikke har hatt menstrasjon ;)

Har periodevis ganske kraftige murringer selv også, spesielt vist jeg gjør masse fysisk.
Har lest at man har kynnere hele tiden, også når man ikke er gravid, men at man som regel ikke kjenner det før en stund ut i svangerskapet.
Ingen regel uten unntak... Her hadde jeg plagsomme kynnere i uke 12, husker ikke når de startet. Gynekologen min sa jeg måtte regne med det ble tidligere denne gangen :)

Helt normalt. Da jeg var gravid med vesla hadde jeg så sterke menssmerter at jeg måtte ta paracet om natta for å få sove, våknet da paraceten gikk ut og måtte ta nye. Dette varte i nesten hele første trimester. Heldigvis ikke så galt nå :)

Helt normalt, ja. Var et av mine første symptomer både sist gang og nå. :-)

Jeg ammer også forresten! :-)

Samme her med menssmerter!
Hadde kraftig HG med nr 2 også. Så langt kvalm, men ingenting i nærheten av d. Håper inderlig jeg slipper d denne gang!!!!!

Er 5+3 , og har veldig mens smerter litt på dagen men mest på på kvelden.
Litt ømme pupper, innimellom litt kvalme eller halsbrann . Gått nå i flere dager med mest mens smerter og murringer . Og ja magen er så oppblåst som 5 Mnd på vei. Løper på do hele tiden redd at mensen ikke er på vei. Men leste flere steder at sånne smerter kan være normale så håper alt er bra :)

Jeg har også litt mensensmerter onsdag. Verking i hofta og ryggen. Men ingen "sammentrekninger" eller blødninger. Så det er jo bra. Men skikkelig ubehagelig.

jeg er 5+2 og hver kveld så får jeg sikkelig mensen smerter, noen andre som har det slik?
Har også ingen symptomer, veldig rart siden jeg hadde kraftig hg sist svangerskap.
Testene mine stiger, så hcg er tydeligvis bra... Tok en cb med uke i dag som viste 3+.
Føler meg ikke gravid, så er sikkelig beskymret. Jeg ammer enda, å har lest det kan gi kynnere, men er det normalt så tilig?

Klarer du ikke bekymre deg for hg denne gang? Jeg prøver ikke tenke på d, men av og til når jeg er veldig kvalm får jeg litt panikk for at jeg skal få d igjen.

Klarer du ikke bekymre deg for hg denne gang? Jeg prøver ikke tenke på d, men av og til når jeg er veldig kvalm får jeg litt panikk for at jeg skal få d igjen.
Prøver å ikke tenke på det jeg å, men føler det er noe galt når jeg ikke er kvalm, og får helt panikk om jeg blir kvalm :confused:

Prøver å ikke tenke på det jeg å, men føler det er noe galt når jeg ikke er kvalm, og får helt panikk om jeg blir kvalm :confused:

Kjenner til den med panikk og kvalm :p

Jeg sliter veldig med disse menssmertene og murringene. I dag har det blitt enda verre enn tidligere også. Samme med kvalmen. Redd jeg blir sengeliggende om det blir mye verre nå :( Jeg er 6+0 i dag.

Back
Topp