"Mensen-smerter"

**Mamma82**

Forelsket i forumet
Desemberskattene 2014
Husker ikke hvordan det var det her jeg jenter! Er jo seks år siden sist:-p men av og til kjennes det ut som jeg har skikkelige menstruasjonssmerter. Ikke uutholdelig vondt, men slik det kjennes den dagen tante rød kommer. Har dere også det? (Si at dere også har det og at det er heeeelt normalt da!!! Please;-))

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Eg har det en del, e vel livmor som strekker seg ;)

babyjente 27 Juli ♡

Går og kjenner på TR eg også :P Til og med korsryggsmertene kommer innimellom. Like glad det ikke er blod hver gang eg tørker meg :-P

Jubler over alle symptomer eg kjenner, eg :) Deilig å få bekreftelse!

Helt normalt ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har det helt likt og fyker på do for å sjekke hver gang! Husker heller ikke hvordan det var forrige gang selv om det ikke er mer enn 19 mnd siden. Vi glemmer fort!! Og så er jo alle svangerskap ulike.

Lykke til :-)

Godt å høre:-D Vet jo egentlig at det er normalt, men det kjennes helt likt ut som tr, og da får jeg litt hetta:-/

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg hadde det i ca tre dager, rundt dagen jeg egentlig skulle hatt mensen. Men nå kjenner jeg ingenting til det lengre. :-/ de dagene det stod på var jeg kjempe bekymret, og nå når jeg ikke har det, så bekymrer det også meg :-P

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Har hatt det siden dagen jeg skulle ha tanta. Og bekkenløsninga er allerede her....

Har det jeg også, men minner om mens smerter men ikke helt samme.
Mere som et belte rundt magen og bak på ryggen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp