Jeg tok en test igår som viste positivt. Både igår og idag har jeg smerter lignende mensen smerter, de er ikke veldig kraftige, men nok til at det er ubehagelig. Testen slo ut positivt en og en halv uke før ventet mens. Noen som kan berolige meg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt det ofte men som værst når jeg ventet mensHelt normalt
![]()
Wow!! En og en halv uke før forventet mens, min viste først positiv samme dagen mensen var forventet! Dvs at du fikk positiv test bare 3/4 dager etter EL da? Eller tar jeg feil? Mulig du har regnet litt feil på EL da? Positiv test, er og blir positiv test. Gratulerer så mye![]()
HihiHehe..retting selvfølgelig. Jeg fikk positiv test igår den 3. og forventet mensen til torsdag den 8.Jaja...kanskje gravidtåka som allerede har satt i gang!! Og jeg føler ikke jeg er ferdig med ammetåka enda....!
![]()
HihiDa var det ikke så rart
Har ikke ammet på 9 mnd, men ser hva med du mener med ammetåke fordet
![]()
Skulle ønske jeg kunne amme så lenge jeg også, vesla ble 1 år 21 juli, men desverre mistet jeg melken da hun bare var 3 mndhehe, ikkesant.. jeg har ei på et år som jeg tenker å slutte og amme nå som jeg er gravid igjen.. gir ho bare litt på morgenen for kosen sin del, men tror det er tida for å slutte nå!
Skulle ønske jeg kunne amme så lenge jeg også, vesla ble 1 år 21 juli, men desverre mistet jeg melken da hun bare var 3 mndNeste så MÅ jeg klare det lenger
![]()
TakkEr det sant..! Åh, det skjønner jeg godt!! Håper virkelig melken din holder lengre neste gang hvis du ønsker det.Husk at det ikke har med din prestasjon å gjøre!!!
Jeg testet positivt fem dager før forventet mens. Tre dager før fikk jeg veldige menssmerter, og hadde det ikke vært for at jeg allerede hadde testa positivt hadde jeg forventet at mensen kom.
Slapp av, det er helt normalt. Det sier ihvertfall google, haha![]()
Murringer her og.. Jeg tenker =voksesmerter![]()