Mensen smerter borte

beate82

Betatt av forumet
Er nå i uke 12,å jeg synes nesten all symptomer på graviditet er borte.Er det normalt at det avtar n??hadde mye m3ensen smerter,men ikke så mye lenger nå.

De fleste steder jeg har lest om svangerskapet står det at symptomer som kvalme, svimmelhet, etc. forsvinner rundt uke 12, så jeg tror at det er det som skjer hos deg nå... og det er helt normalt. Har også lest flere steder at dette er en periode som kan være litt frustrerende fordi man ikke "kjenner" så godt at man er gravid.

Jeg tror ikke jeg hadde bekymret meg så veldig over det - men om du synes det er skummelt skal du absolutt ta kontakt med legen/jordmoren din og høre.

Mine mens smerter har også nylig begynnt og avta en del.... [:D]

Mine "mens" smerter har avtatt litt, men dei kommer innom og sier hei enda..

Ja merket litt i stad,så di er ikke helt borte da,har å vondt i ryggen,har jo fått di puppene så det er nok t sjokk for kroppen som bare er vant med noen hengelommer.hihi

Helt normalt du!:) Har nesten ikke hatt noen symptomer i det hele tatt jeg, og nå er jeg snart 15 uker på vei. Trøttheten forsvant i uke 8 ca, og mensensmertene kommer bare en gang i blandt. Skal jo bare være glad for at vi slipper plager:)

jeg har heller ikke menssmerter lenger. Kjenner det egentlig ikke i det hele tatt. Det er visst normalt det også, men jeg skjønner bekymringen. jeg har faktisk også stusset over hvor lite jeg Kjenner. Har fått større pupper i det siste, men ellers merker jeg ikke noe. Ikke engang spesielt trøtt!

Vi får nok bare kose oss med å være så friske og raske!!

Klem, M

Back
Topp